Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb og salg
  • #1   19. jul 2009 Køb en under 1000cc, hvis du vil gøre det let for dig selv at forsikre den.

Hvis motorcyklen er over 5 år gammel, skal den synes ved salg. Det står sælgeren normalt for, så han skal have synet den inden du køber den... det er som oftest bare en formalitet.

Tag 5.000 med i kontant og resten på en banknoteret check, så er der lidt at forhandle med, når du når frem.

Tænk over om service har været overholdt og om sælger virke til at vide hvad han foretager sig. En MC hvor sælger ikke engang har kunnet finde ud af at smøre kæden, ville jeg gå i en stor bue udenom.

• #2   19. jul 2009 tak for hjælpen især den der syns regl er jeg glad for at få smurt op så jeg er fit for fight:),,

Mange tak for hjælpen tommy:)

Kommentér på:
Køb og salg

Annonce