{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Afmeldt Yamaha 400 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har købt en yamaha xs 400 `79 for 1 mdrs tid siden.. Jeg er 19 år og har ikke kunne få den forsikret og omregistreret før jeg har fået mc kortet.. derfor har sælger afmeldt den..

Jeg får kortet om 10 dage, hvad skal jeg gøre for at få den indmeldt igen..?
Har ikke prøvet sådan noget før, håber virkelig i kan hjælpe..

Venlig hilsen Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmeldt Yamaha 400
  • #1   20. jul 2009 Det ved jeg ikke noget om, men det er sgu da en fin MC du har fået dig, virkelig flot sat istand. Held og lykke med det smiley

• #2   20. jul 2009 Du ringer til forsikringen og for den forsikkeret så tager du forsikrings biviset med til skats motor konto og for den indreg igen

Husk at vis biken ikke er synet det sidste års tid så skal den nysynes før du kan få nummerplade på

• #3   20. jul 2009 ... jeg havde ikke MC-kort til min, da jeg købte den. Der var ingen problemer med at få den omregistreret eller forsikret, så forstår ikke hvorfor du skulle have det problem?

• #4   20. jul 2009 Din Yamaha er sidst synet den 08-04-2009 så det er ikke noget problem at få den indregistreret igen, da synet gælder 1 år.
    Du skal bare gå på motorkontoret hos SKAT og udfylde en anmeldelsesblanket MO2A. Husk at medbringe registreringattesten og et udfyldt forsikringsbevis, fra det forsikringsselskab hvor du skal have den forsikret.
    Husk at tjekke forsikringspriserne først, da der kan være stor prisforskel i din alder.
    Held og lykke.

Kommentér på:
Afmeldt Yamaha 400

Annonce