1.203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nummerplade.. Nummerplade..

Hejsan.

Da jeg fik stjålet min nummerplade til min mc her lørdag nat, har jeg så købt en ny her i torsdag.

Men der er ingen huller i, så ville lige høre om hvad man normalt gør når man skal montere den på mc'en?

Noget andet er, om man kan bruge noget andet end skruer til at påsætte, så den ikke kan stjæles igen?

Og der er som regel de der hvide dutter man kan påsætte, hvor kan man få dem?

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade..
  • #2   24. jul 2009 vi bruger nogle gange nogle speciale skruer ude på arbejdet med krydskærv, de kan kun spændes, så er kærven lavet så hvis man vil løsne dem smutter skruetrækkeren bare op af kærven, smart nok.. men om de fåes til "civil" brug aner jeg ikke.. de er desuden også med tomme gevind så at finde møtrikke til dem er nok lidt svært.. men så har du da hørt om dem hvis du vil lede smiley

mvh Mathias

• #3   24. jul 2009 ja bor huller...

og de dutter de ligger dernede hvor du har købt din nummerplade.. og helt fantastisk, så tage de ikke nogle penge for dem.. det er entligt flot når man tænker på at der kun er betalt for 2 extra køretøjer samt betalt over pris for nummerpladen af dig som dansker med et køretøj .

mvh

• #4   24. jul 2009 husk at efterspænde, ellers flyver den sgu af på motorvejen! kan jeg melde med bitter erfaring!

• #5   24. jul 2009 Flot, dem tog jeg jo ikke med.. øv..

Kan man køre ud til forhandler og måske høre om de har sådanne skruer og om man kan købe nogen og få påsat, således den ikke bare lige kan tages af igen?

Er squ træt af at bruge 800 kr på sådan noget lort.. syntes der er meget tyveri for tiden, squ sørgeligt..

• #6   24. jul 2009 Når men henter en ny plade på motorkontoret, har de en kasse med skruer + de der dutter i sorte og hvide.. jeg holdt bare pladen op hvor den ca. sad lige på mc´en og så markerede jeg med en sprit makker bag på (igennem nr.plade holderen) og så er det bare at bore til der kommer hul....

• #7   24. jul 2009 ved ikke hvem der skulle ha dem.. vi bruger dem jo til fly industrien..

mvh Mathias

• #8   24. jul 2009 Mange tak for svarene.. må vel bare igang her søndag måske, så jeg kan komme til at køre igen, medmindre en eller anden idiot vil stjæle den igen.

Kan da være jeg lige skal forbi og hente de dutter så smiley

• #10   24. jul 2009 ja du går bare ind og tage .. der er også skruer og mødtrækker

mvh

• #11   24. jul 2009 sæt den gast med 4 popnitter... så er du sq sikkert.. smiley

• #12   24. jul 2009 svejs den fast.. :o)

• #13   24. jul 2009 hey.

Som nicky siger 4 stk pop nitter det dur bare, jeg fik også min stjålet for 3 mdr siden og har monteret min nye med 4 stk rustfrie pop nitter smiley

Vester

Kommentér på:
Nummerplade..

Annonce