1.240 visninger
|
Oprettet:
Xenon Kit......! R6 {{forumTopicSubject}}
Jeg er igang med at finde et Xenon kit til min R6 fra 2003... Nogen der har nogle gode ider... Købe "blå" pære er sgu snart for nemt!!!! Det skal være kittet komplet...!
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 325
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 342
Den står hos Masimotor. Så mailer dig en hel masse billeder når jeg har nogle...!
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 325
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 342
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 364
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
http://www.xenonkit.dk/xenon.htm
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
Så ser det bare dumt ud
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 221
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
God weekend!
Hygge
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
Jeg synes desuden ideen med at man skal have lygtespul er latterlig. Grunden til at man skal have lygtespul, er at insekter m.m. kan sætte sig på glasset, og dermed bøje lyset så det blænder modtrafikanter - men hvis insekter har så stor indflydelse så burde det jo også være ulovligt at køre med lygterne i regnvejr... En regndråbe kan da bøje lyset mere end et indsekt..
Hygge
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
giver meget meget mere lys på min bike... som er født med noget der ligner en cykellygte. kørt 3 måneder med det sidste år, blev ik stoppet pågrund af lyset.
en anden ting ved xenon jeg os er ret glad ved tanken om er,at det bliver lagt mere mærke til af andre trafikanter, så vi ik bliver sidestillet med en knallert osv.. der er os lidt sikkerhed i det
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
men det er vel heller ik så blåligt om dagen?
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 12 Emner: 17 Svar: 308
Sættene kommer direkte fra den dansk/skandinaviske importør. Alle Xenonkits tåler kørelys, og er med garanti.
Pris: 1999,- for et sæt.
6000k er hvid/blå (som taxa mercedes/bmw osv)
8000k er blå
10000k er dybblå
12000k er lilla og alt for mørkt!
Jes123@ofir.dk
eller mobil: 41 55 16 00
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
Xenon Kit......! R6