{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.294 visninger | Oprettet:

NZI visir - erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg købte et visir til en NZI hjelm til konkurssalget ved MC Master i foråret. Det var et spejlvisir. Filmen begyndte dog så småt at falde af, og en dag røg der rigtig meget af, da jeg vaskede det for døde fluer. Jeg har blot brugt ganske almindeligt vand..

Derfor vil jeg høre om der er nogle herinde der har lignende erfaringer med visir fra NZI, eller om jeg blot har været uheldig? Hvis jeg er den eneste, tror jeg nemlig jeg vil tage chancen og købe et nyt smiley

Hygge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NZI visir - erfaring?
  • #1   26. jul 2009 hej Mads

    Når og hvis du skal ud og købe et visir vil jeg gerne være med...
    mangler nemlig også et smiley

    Velkommen hjem forresten..

    /jakob


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #2   12. aug 2009 Jeg har haft samme problem og nu ved jeg faktisk ikke hvor jeg skal købe et nyt visir. Nogen der ved hvor de kan købes enten på nettet eller i nærheden af Århus

  • #3   13. aug 2009 Kim: Jeg har også svært ved at finde nogle... Jeg kan faktisk ikke en gang finde producentens hjemmeside? :S

    Hygge


  • #4   21. sep 2009 Frankie i randers har nzi hjelme og kan få visir dertil...
    Er i godt tilfreds med hjelmene??


  • #5   21. sep 2009 Kuno: Okay - det kunne da være man skulle et smut forbi dem så. Ja, hjelmen er jeg generelt godt tilfreds med. Men nu kostede den mig også kun 500 kr (en Vitesse). Jeg tror måske ikke jeg ville have givet 2.500 for den.. Der er ikke dobbel-D lås på remmen, og inderforet kan ikke tages ud. Men ventileringen i hjelmen fungerer meget fint, og støjnveauet er ok.

    Hygge


  • #6   28. okt 2009 Kim: Jeg har nu fået fat i NZI ( www.nzi.es), og de fortæller mig at det er en kendt fejl der er på visiret. Jeg er deres blevet bedt om at kontakte Frankies som vil udlevere et nyt visir på garantien. Problemet har åbenbart været på alle de visirer de har lavet, men de har nu udviklet en ny type, som skulle virke efter hensigten, og ikke skalle af. Den er dog først lige kommet i produktion nu, så der er lidt ventetid.

    Hygge

    P.S. Knudsen: Jeg regner med at hente et nyt visir ved Frankies, men tror måske først det bliver i starten af næste sæson.. Der er sgu lidt langt at cykle smiley


  • #7   26. sep 2015 Hvad endte sagen med? Jeg købte 2 visir fra Frankies MC center da det gik konkurs - de har samme problem som det du beskriver, og jeg har ikke brugt dem 1 sæson endnu!

    Så vil gerne høre hvad du gjorde.


Kommentér på:
NZI visir - erfaring?

Annonce