931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

?? Triumph - to do or not to do ?? ?? Triumph - to do or not to do ??

Hey

Var så "uheldig" at sælge min MC i går, og skal ud og finde noget andet.

Jeg lurer lidt rundt omkring og falder igen og igen for Triumph 595 eller de nyere 955...

Så vidt jeg kan se er det en 3 cyl motor der sidder på jernet og det er jo i sig selv spændende.

MEN - er Triumph værd at købe?

Jeg er af den årgang hvor alt hvad der var engelsk skulle man holde sig fra... Rover, Triumph og deres damer. Men tiderne har jo ændret sig, og deres bikes er jo møgflotte.... men igen... er de noget værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ?? Triumph - to do or not to do ??
  • #1   28. jul 2009 kan man få noget bedre? tag du en tur til Lystrup og prøv, du bliver overrasket over at der ikke behøver at være fire cylindre på en motorcykel :-))

• #2   28. jul 2009 http://www.vagn-jensen.dk/

• #4   28. jul 2009 Per - Enig. Alt andet end 4 er faktisk interessant.

Jeg er ude i brugtmarkedet med modeller fra 1998 til ca 2004 for at holde mit prisniveau... Så det er her bekymringerne ligger: Kan de holde til noget? Eller skal man påregne mange og store reparations omkostninger?

• #6   28. jul 2009 Hjorth - Ha ha Præcis, sådan VAR det hvis Union Jack stod bag...

Men du svarer da fint på mit næste spørgsmål smiley

• #7   28. jul 2009 Johnny - He he, nej som du kan se har jeg kun været "velsignet" med 2 stk 4 cyl MC, men nok desværre med lidt for lidt ccm til at være RIGTIG sjove.

Men i dag kan jeg nu godt lidt at have noget som alle andre ikke har OG hvorfor ikke prøve noget med 3 Cyl.

Lad mig genformulere; "Per - Enig. Alt andet end 4 er faktisk interessant.... FOR MIG" smiley

• #8   28. jul 2009 De kan absolut holde til noget! Nogle modeller kan have tendens til at "snakke" fra topstykkerne men efter hvad eksperterne siger, har det overhovedet intet at sige.

• #9   28. jul 2009 Det kører pisse godt, og er ikke mere ustabile end andre mærker. Havde ikke nogen problemer med min S4, dog med 4 cylindre. Den snakkede lidt fra topstykket eller ventilerne. Vagn Jensen, fortalte mig at de havde det med at gøre, og at jeg ikke skulle ligge noget i det.:-)
    SÅ UD OG KØB:-)

• #11   28. jul 2009 Jeg er den absolut tildfredse ejer af en 955 Daytona, som nu har kørt 52K. Km. uden problemer. Den med snakken fra toppen er jeg ikke bekendt med. De 2 gange jeg har tjekket ventiler har der ikke været noget at stille.jeg har kun brugt penge på dæk,olie,filter,luftfilter,
    bensinfilter,tændrør,bremseklodser,bremsevæske,1bagpære og et kædekit. det er jo kun normale sliddele.
    jeg må sige jeg er meget glad for den, ps. mit gamle øgenavn var Honda-Ib. så det er absolut vær at prøve Triumphen. TO DO.
    Ib.

• #12   28. jul 2009 Nå ja men jeg kan da også lige fortælle at jeg har to 955i, den ene en 98ér og den anden en 04, ingen af dem er endnu blevet åbnet. Så helt i takt med Ibs er det kun almindelige sliddele som på alle andre der er tale om. Det skal måske lige nævnes at den ældste har gået 35 k og den nyeste 27 k - så vil ikke et øjeblik være nervøs for at anbefale dig en triumph.

Kommentér på:
?? Triumph - to do or not to do ??

Annonce