Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IXS, nogle erfaringer?
  • #1   26. feb 2006 Jeg har kørt med et IXS tekstil sæt i 3 sæsoner. Det er såmænd helt fint, men membranen (goretex kopi) er ikke verdens bedste, så efter første sæson har det været begrænset hvor meget vand det har kunne holde ude. Kvaliteten i form af syninger lynlåse mv. er helt fin.

• #2   26. feb 2006 Jeg havde en dragt i IXS textil... tror kun jeg gav 3000 for bukser og jakke,er nu solgt men brugte den nok sammenlagt i 3år og den var stadig pæn... jeg ville ikke være bange for at købe det mærke igen....

Mikael

• #3   26. feb 2006 min kæreste og jeg fandt noget IXS tøj til hende, 1000kr per del, nedsat fra 1899 per del, synes sgu det er fint tøj! GO GO GO GO GO herfra

• #5   26. feb 2006 Jeg har en IXS jakke, kan se billeder på min profil, jeg syntes den er rigtig god kørte med den hele sidste år uden nogen problemer, prisen er vidst 2000,- jeg fik den godt nok til 1000,- men den kan varmt anbefales hvis det er den stil du går efter...

Peter S

• #6   27. feb 2006 IXS er et ganske glimrende mærke.
    Har kørt i et IXS sæt (samlet pris ~ 4000,-) sidste sæson.
    Det skal dog siges at jeg kun har kørt i tørvejr, eller hvis et par dråber har overrasket mig, men er rigtig glad for det.
    Har lige købt læder, så kan nok godt overtales til at sælge det, hvis prisen er iorden. Begge i str. L (men er vist lidt store i str.)
    Jakke: X-Jacket Vigor sort
    Bukser: X-Trouser Nima sort

billeder kan jeg vel godt tage på et tidspunkt...

• #7   27. feb 2006 HAr lige bestilt vigor jakken !
    Og bukserne kan jeg ikke lige huske hvad hedder..

Kommentér på:
IXS, nogle erfaringer?

Annonce