8.385 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Hyosung GV650 Aquila Hyosung GV650 Aquila
jeg vil lige høre om nogle kender denne og kan sige om det er en god eller om det noget man skal holde sig fra?
Hyosung GV 650 Aquila
(link fjernet)
er mest til suzuji vz800zk9 Intruder
men den Hyosung ser også fed ud og har flere HK den har 81,6HK topfart 196Km/t
men om den er god altså motor skulle være suzuki har jeg fået at vide men alt andet er korea
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
Motoren er ikke fra Suzuki SV, den ligner bare, men en selvudviklet ganske god v2-motor. Jeg syntes umiddelbart ikke den passer til cruiser-stilen, da den bestemt gerne vil have omdrejninger.
Kvaliteten har været et ømt punkt på Hyosung, men det skulle være blevet bedre. Det dårlige rygter afspejler sig dog på brugtpriserne der er lave. Så vil du have en Aquila, så vil det være fornuftigt, at gå efter en brugt - der er dog ikke solgt særligt mange, så det kan være svært. Der er en lige nu:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61026441
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 58
men det bare om den var noget vær men ved der var problemmer med de gamle men tror det er fikset på de nye men ja tror også det vil være bedre med suzuki vz800zk9 da den er fed og ja den har så bundtræk og den taber jo sikkert heller ikke værdien på samme måde som Hyosung
ved jeg sidder bedre på suzukién men hvis hyosung var god så var det en billigere løsning men tror jeg holder mig fra den hyosung lyder til det bedst;o)
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.594
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
Ja, køb den du føler for - det er det eneste, der holder.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 121 MC-er: 4 Emner: 229 Svar: 2.707
Men tjek det her site, eller korider.com
http://www.alternativecruisers.com/
jul 2009
men tror jeg vil holde mig fra den og kigger mere efter suzukién ;o)
tror også jeg bliver mere glad for den i længden ;o)
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.736
jul 2009
hyosund der sidder jeg med strekte ben så tror ikke jeg kommer til at sidde så godt
vn900 fra kawasaki sidder jeg også fint på men er ikke så meget for tyndt forhjul er mere til bredt ..
så tror jeg vil gå efter suzukién
men nu må jeg se hvad jeg kan få ;o)
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Har ikke den samme tendens til at tro for meget på de rygter folk har hørt fra en de kender, som kender en, der har en kammerat, der har en GV'er..
Selvfølgelig har der været nogen begynderproblemer på deres modeller fra starten af.. Men hvilke mærker lider ikke af det syndrom?? Tja jeg spørger bare.. Kører selv VZ800 k7'er (M800) og er da også vældig tilfreds med den. Men lur mig om ikke også suzuki'en begyndte at ruste forskellige steder efter blot et år.. Det være sig fodhvilere, inderskærm bag og lidt småskruer under nede. Derudover var chromen lige så stille begyndt at boble på forlygte og fenderstruts.. Så tror såmæn ikke kvaliteten er synderligt bedre på suzukien end på Hyosungen.
Motormæssigt er der også mange misforståelser.. Det er IKKE en Suzuki-motor. Men Suzuki købte forskellige dele af hyosung til deres SV-motorer gennem tiden. Dog skal det så lige siges at Hyosung har pint lidt flere heste ud af motoren (som rigtigt nok ligner SV'eren til forveksling) end sv'eren.
Har en kammerat der har en hyosung.. og den har da trillet godt 11000 km uden problemer.. Kun almindelig sevice og vedligehold... Og det er der jo på alle maskiner under alle omstændigheder...
Fordelen ved Hyosungen når man snakker reperation og vedligehold.. så er det noget billigere at købe reservedele til en hyosung end til en Suzuki... F.eks koster en komplet kåbe til en GT 650 R den nette sum af ca 2500 kr. Prøv da lige og kig hvor man kan få en original kåbe til en gsxr til den pris..
Men som mange siger.. så vælg den mc du føler dig bedst tilpas på.. uanset mærke og model... For det det drejer sig om i bund og grund er jo at du bliver glad for netop din maskine.. Og ikke at alle andre bliver tilfredse...
Go jagt...
jul 2009
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Og du kan også vælge Kawasaki VN900 med det brede forhjul. Klart en MC jeg ville vælge fram for M800
http://kawasaki.dk/VN900Classic
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
Hyosung GV650 Aquila