8.385 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hyosung GV650 Aquila Hyosung GV650 Aquila

jeg vil lige høre om nogle kender denne og kan sige om det er en god eller om det noget man skal holde sig fra?

Hyosung GV 650 Aquila

(link fjernet)

er mest til suzuji vz800zk9 Intruder

men den Hyosung ser også fed ud og har flere HK den har 81,6HK topfart 196Km/t

men om den er god altså motor skulle være suzuki har jeg fået at vide men alt andet er korea

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung GV650 Aquila
  • #1   1. aug 2009 Det er uden tvivl en flot maskine til billige penge, men jeg ville selv nok ikke købe en fra ny.
    Motoren er ikke fra Suzuki SV, den ligner bare, men en selvudviklet ganske god v2-motor. Jeg syntes umiddelbart ikke den passer til cruiser-stilen, da den bestemt gerne vil have omdrejninger.
    Kvaliteten har været et ømt punkt på Hyosung, men det skulle være blevet bedre. Det dårlige rygter afspejler sig dog på brugtpriserne der er lave. Så vil du have en Aquila, så vil det være fornuftigt, at gå efter en brugt - der er dog ikke solgt særligt mange, så det kan være svært. Der er en lige nu:
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61026441

• #3   1. aug 2009 okey forhandleren sagde at det var lavet af suzuki og det var deres GV650 motor

men det bare om den var noget vær men ved der var problemmer med de gamle men tror det er fikset på de nye men ja tror også det vil være bedre med suzuki vz800zk9 da den er fed og ja den har så bundtræk og den taber jo sikkert heller ikke værdien på samme måde som Hyosung

ved jeg sidder bedre på suzukién men hvis hyosung var god så var det en billigere løsning men tror jeg holder mig fra den hyosung lyder til det bedst;o)

• #4   1. aug 2009 Køb den du føler for, køber du med tegnebogen, sker det ofte at du ikke for kørt "nok" da tanken så kommer: "Det var jo ikke den jeg drømte om". så følg hjertet smiley

• #5   1. aug 2009 Utroligt at en forhandler kan være så uvidende om sine produkter - jeg ville ikke have meget tiltro til ham.
    Ja, køb den du føler for - det er det eneste, der holder.

• #6   1. aug 2009 Det er en fed chopper på billeder, men jeg var godt nok skuffet over samlekvaliteten da jeg så en live, der havde lidt kilometer på sig.

• #7   1. aug 2009 Der er mere info her. Har selv overvejet den, når den kommer i en 1000 cc udgave. Knud (Vestegnen) herindefra skrev at han engang prøvede en i Spanien, Gik vist udemærket, men den skulle motioneres, og der var ikke så meget cruiserstil over den. Der er jo osse bare motoren fra GT de har sat på et cruiserstel.
    Men tjek det her site, eller korider.com
    http://www.alternativecruisers.com/

• #8   1. aug 2009 ja men de skal jo prøve og sælge deres bike..
    men tror jeg vil holde mig fra den og kigger mere efter suzukién ;o)

tror også jeg bliver mere glad for den i længden ;o)

• #9   1. aug 2009 De første modeller der kom var meget ringe. Dem fra 04 0g 05 skal man holde nallerne fra. Men de har lavet 72 forbedringer siden da. Både på lak, krome, motor, de elektrsike del osv. Dog er kvaliteten stadig ikke på højde med japanerne. Jeg kiggede også på en inden jeg købte min vn, men fravalgte den altså igen. Jeg var også ude og trille en tur på en marauder. Det var sgu ikke lige mig. Jeg synes kørestillinegn var meget mærkelig.

• #10   1. aug 2009 jeg sidder til gengæld godt på suzukivz800zk9 med arme og ben

hyosund der sidder jeg med strekte ben så tror ikke jeg kommer til at sidde så godt

vn900 fra kawasaki sidder jeg også fint på men er ikke så meget for tyndt forhjul er mere til bredt ..

så tror jeg vil gå efter suzukién

men nu må jeg se hvad jeg kan få ;o)

• #11   1. aug 2009 Må lige komme med et lille indspark....

Har ikke den samme tendens til at tro for meget på de rygter folk har hørt fra en de kender, som kender en, der har en kammerat, der har en GV'er..

Selvfølgelig har der været nogen begynderproblemer på deres modeller fra starten af.. Men hvilke mærker lider ikke af det syndrom?? Tja jeg spørger bare.. Kører selv VZ800 k7'er (M800) og er da også vældig tilfreds med den. Men lur mig om ikke også suzuki'en begyndte at ruste forskellige steder efter blot et år.. Det være sig fodhvilere, inderskærm bag og lidt småskruer under nede. Derudover var chromen lige så stille begyndt at boble på forlygte og fenderstruts.. Så tror såmæn ikke kvaliteten er synderligt bedre på suzukien end på Hyosungen.

Motormæssigt er der også mange misforståelser.. Det er IKKE en Suzuki-motor. Men Suzuki købte forskellige dele af hyosung til deres SV-motorer gennem tiden. Dog skal det så lige siges at Hyosung har pint lidt flere heste ud af motoren (som rigtigt nok ligner SV'eren til forveksling) end sv'eren.

Har en kammerat der har en hyosung.. og den har da trillet godt 11000 km uden problemer.. Kun almindelig sevice og vedligehold... Og det er der jo på alle maskiner under alle omstændigheder...

Fordelen ved Hyosungen når man snakker reperation og vedligehold.. så er det noget billigere at købe reservedele til en hyosung end til en Suzuki... F.eks koster en komplet kåbe til en GT 650 R den nette sum af ca 2500 kr. Prøv da lige og kig hvor man kan få en original kåbe til en gsxr til den pris..

Men som mange siger.. så vælg den mc du føler dig bedst tilpas på.. uanset mærke og model... For det det drejer sig om i bund og grund er jo at du bliver glad for netop din maskine.. Og ikke at alle andre bliver tilfredse...

Go jagt... smiley

• #12   2. aug 2009 Claus takker men jo sidder fint på hyosung men syndes jeg sidder forkert med føderne men må lige prøve igen dem begge og se hvordan jeg sidder og hvilken jeg sidder bedst på ;o)

• #13   2. aug 2009 Du får ikke bedre kvalitet eller finish ved at vælge Suzuki'en. Bare højere gensalgsværdi.
    Og du kan også vælge Kawasaki VN900 med det brede forhjul. Klart en MC jeg ville vælge fram for M800

http://kawasaki.dk/VN900Classic

• Jan D
    Jan D Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #14   18. mar 2014 hejsa wild bull jeg har en hyosung gv 650 og ja der er mange som ikke kan sige noget godt om den maskine men jeg har kun gode ting at sige om den og ja den er meget tæt på Suzuki'en men det er og bliver en maskine HELT for sig selv men som mange andre vil sige prøv en tur på en model og beslut dig ud fra det

profilbillede
Kommentér på:
Hyosung GV650 Aquila

Annonce