Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anderstorp
  • #1   4. aug 2009 Uha jeg bliver helt misundelig... det er bare en FED bane....
    Jeg har desværre ikke en skitse med ideal linierne - men mon ikke du finder dem i løbet af rimelig kort tid... ellers kan du jo ofte se "linierne" på sporene på banen...
    Rigtig god tur til dig....

• #2   4. aug 2009 der er sgu mange linier rundt på banen.. den er så stor og bred..

Tag fat i en masterkører deroppe de er til for at hjælpe. så skal de nok vise dig rundt på banen. Gætter på at du er tilmeldt i en klasse hvor der bruges masterkørere (grøn eller blå) siden du spørger efter ideal linerne smiley

jeg har en video liggende fra sidst jeg var deroppe.. den kan du da godt kigge igennem så du lærer banen, og måske nogle "linier"

og til jer andre, kom med op og kør smiley det er en dejlig bane og kun 2800,- for 3 dage (fre-lør-søn) www.team-trackday.com

• #3   4. aug 2009 Hey
    Jo det er 1 gang på anderstorp så jeg har taget grøn og vil selvfølig be masterkøreren om at guide mig igennem så jeg får mest ud af mine dage,
    men kunne godt tænke mig en skitse alligevel.
    Jo jeg har kikket videoer og det kan man godt lære af forudsat at den der kører kører korrekt.
    Ja Vibeke jeg har også kun hørt godt om banen og glæder mig til at prøve den, så ta dog med :-))

• #4   4. aug 2009 Du kan forholdsvidst let komme meget tæt på det rigtige hvis du printer en tegning ud af banen.

1) Først indtegner du alle indvendig apex-punkter (det skarpeste punkt i hver enkelt sving)

2) Derefter tegner du den største bue gennem svinget, som rammer apex-punktet.

3) så forbinder du buerne i de enkelte sving med "bløde" linier

På den måde kommer du ret tæt på, Nu kender jeg ikke personligt banen, men som det også bliver skrevet, er det en meget bred bane på nogen steder og dermed kan det være svært at angive 1 rigtig linie.

Men prøv dig frem med en skitse.

• #5   4. aug 2009 Jo tak Mikael... det ville jeg såmænd også gerne - men nu har jeg desværre ikke mulighed for at deltage midt i august... - og helt ærligt så er det ikke LYSTEN der mangler....
    Jeg må vente og se om jeg når at kommer derover igen i år - eller kommer jeg det HELT sikkert i 2010.. for det er bare så fed en bane...
    Rigtig god tur til jer - og prisen 2800 for 3 dage... ja det kan man da vist ikke klage over....

• #6   4. aug 2009 Hey, jeg skal også derop.
    Vi ses!

Kommentér på:
Anderstorp

Annonce