1.114 visninger
|
Oprettet:
Betalt afgift idag :D {{forumTopicSubject}}
Juhuuuuuu!
Så fik jeg betalt afgiften på min Honda AT 650. Dem hos skat er godt nok nogle rare mennesker, og endte med 14800kr. Så skal der køres! Ha' en god dag allesammen
Og billeder kommer når jeg får mit spejlrefleks tilbage igen.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Betalt afgift idag :D