{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

16 tommer fordæk søges..brugte {{forumTopicSubject}}

hej alle ..

da jeg skal skal på trackday på en Honda 900 Cbr fireblade, som jo kører med 16 tommer forfælg,
ville jeg hører om der er nogen der ved hvor man evt. kan finde dem brugte.. har prøvet at ringe rundt, men alle siger at det er sjældent de skifter en 16 tomme fælg..

håber i kan hjælpe..eller evt selv skulle ligge inde med 1 eller 2 dæk.??

hilsen
pierre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  16 tommer fordæk søges..brugte
  • #1   5. aug 2009 Sorry jeg spørg da det ikke svare på dit spørgsmål?
    men har du da tænkt dig at kører track dag på brugte dæk?

• #2   5. aug 2009 Hej Pierre

Det lyder som en haster, men prøv søborg mc. Har fået skiftet forhjul et par gange hos dem og med mindre de smider det ud, så burde der være en chance. Søborg mc er selv ivrige baneracere, så det kan være de kan hjælpe.
    Skal tænke på dig næste gang jeg skifter, hvis det stadig er aktuelt.

Mvh Rune

• #3   5. aug 2009 Hej har en 16 tommer fælg til cbr 900 med næsten nyt dæk på !

• #4   5. aug 2009 sku skidt at bruge brugte dæk....de bliver hårde i gummiet når de er over 1-2 år gamle og hvis de er kørt /slidt skæve styre mcen dårligt .specielt en blade med 16" hjul....det er dyrt at styrte pga man vil spare på dæk...
    kører selv bane på en 96 blade så ved at den er sart over for dårlige dæk...har man ikke penge til dæk skal man nok overveje ikke at kører bane eller i det hele taget mc ...sorry men sandt

• #5   6. aug 2009 Jeg har nogle brugte magnesiumfælge med 17" forhjul til salg til en gammel fireblade for 6000kr hvis det har interesse. Så kan du pludselig få topmoderne dæk på. kan også sælges med spritnye banedæk på for 7500kr.

Kommentér på:
16 tommer fordæk søges..brugte

Annonce