Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TK Hjørring
  • #3   6. aug 2009 Hvad er der sket..

• #4   6. aug 2009 købte min forige bike deroppe
    jeg fik sgu en ok behandling, men det er også en del år siden nu.

• #5   6. aug 2009 Har altid fået god behandling der oppe hos tk... Han er altid klar hvis man har noget der skal laves og så er det altid til en billiger pris end andre steder....

Så jeg kan kun anbefale ham...

• #6   6. aug 2009 Du kan vel starte med at fortælle hvordan han har taget røven på dig så vi andre kan undgå det samme.

Mikke

• #7   6. aug 2009 Sidste efterår var jeg derinde for at købe et speedometerkabel, havde ringet i forvejen-og der var skam på lager,sagde han! Da jeg så kom derop var der ingen, så han bestilte et hjem-4 uger senere kunne jeg hente det, da jeg kom hjem med det var det selvfølgelig for kort. Så op igen igen dagen efter, så ville svinet sgu ikke bytte det, så kylede det lige i ansigtet af ham og sætter aldrig mine ben der igen, bøbte derefter et i brønderslev ved en forhandler, og det kostede under en 3del selvom begger er med i den der mc nøglen med velj udsalgspriser.. SÅ vil ALDRIG anbefale ham til nogen overhovedet.....

• #8   7. aug 2009 Jeg har kendt TK i mere end 10 år. Jeg har arbejdet for ham og vi har kørt race sammen. Jeg har købt mange motorcykler hos ham. Derfor betragtede jeg mig både som god kunde og bekendt. Jeg kunne altid lide at komme i butikken.
    Da jeg gerne vil sælge min Z750'er, men rejser meget, tænkte jeg at han måske ville have den i kommision og derved hjælpe mig med salget.
    Vi aftaler at cyklen skal koste 85.000 kr og han skal have 3.500 for at sælge den.

Den anden dag skriver min ven så til mig at en af hans venner har lånt min motorcykel af TK fra mandag til lørdag fordi hans egen var til service i værkstedet. Jeg bliver noget overrasket og da jeg senere snakker med fyren fortæller han mig at TK sagde at cyklen skulle koste 97.000 kr.
    Jeg henter min motorcykel og senere får jeg mig en alvorlig snak med TK som ladder som om, at han ikke forstår min bekymring.
    Men hva' det var jo også ham der havde lagt 12.000 til prisen og lånt min kværn ud til en trediepart for egen vindings skyld.
    Jeg skal aldrig ud i den butik igen

• #9   7. aug 2009 Lyder til at han gerne vil miste rigtig mange kunder...

• #10   7. aug 2009 Ja det kom sku lidt bag på mig. Især fordi jeg så ham som en god bekendt.

• #11   6. maj 2015 Han lever da af og sælge cykler så hva faen ,,kom ind i kampen

• Jensen D
    Jensen D Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #12   9. aug 2016 Den gode Torben snakker godt for sin syge moster, og han lyder som han er helt nede på gulvet - man tror han er ærligheden selv. Jeg tror han har god forstand på motorcykler, men jeg har ved flere lejligheder konstateret, at han er ekstrem dyr - og jeg mener virkelig ekstrem i forhold til andre. Han har absolut ingen skam i livet når regningen skal udskrives.
    Jeg har fået regning fra TK, hvor et standard mc blinkrelæ kostede 365 kr + moms og + montering. Det var desværre monteret, inden jeg kendte hans helt vanvittige pris. Mit sidste - og jeg mener absolut sidste køb, var en brugt reservedel, som jeg skulle give 33% mere for, end den stod til fra ny på nettet - og så var det endda hans pris uden kvittering,. Men hvad gør man ikke, når man i en snæver vending virkelig mangler reservedelen for at komme videre... ?

Ingen grund til at komme hos TK Motor, med mindre man virkelig er i bekneb, eller meget vred på sine penge.

• #13   9. aug 2016 Jeg har én gang handlet hos ham, og betalt aaalt for meget for nogle småting, som burde være meget billigere - men den som har grisen sætter jo prisen.
    Efter hvad jeg hører rundt omkring, så er han ikke just populær - og jeg kommer aldrig til at køre der op igen - så hellere køre enten dobbelt så langt for at købe dele, eller handle på nettet.

Kommentér på:
TK Hjørring

Annonce