{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

peter h
peter h
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Ducati 750 S/SS tilfreds ejer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

vil gerne høre fra nogle som har eller har ejet den ovenstående MC - er i tilfreds med den?, er der en god køreglæde i den, har den et rigtig godt bundtræk, hurtig accelleration? (vil ikke være den sidste hver gang man starter ud i kryds *s*), vedligeholdelse?

Takker mange gange på forhånd for jeres tid?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati 750 S/SS tilfreds ejer?
  • #1   26. feb 2006 køb en Kawa så er du den første hver gang

• peter h
    peter h Tilmeldt:
    feb 2006

#2   26. feb 2006 hej

tak for inputtet - har også lige læst et par andre indlæg i forumet vedr. 750eren og det lyder jo rigtig godt. Kan se at der også har været skrevet en del tidligere omkring bundtrækket og de 64 heste som netop denne maskine har. Har ikke prøvekørt den endnu men detl lyder som om den rykker pænt godt. Har jo også kunne forstå på dig tidligere at 20-30000 ekstra for en 900'er ikke er det værd - der er ikke nok value for money.
    Det skulle da lige være at den med sine 6 gear er bedre til bykørsel så man ikke hele tiden skal køre i 1 gear?

• peter h
    peter h Tilmeldt:
    feb 2006

#3   26. feb 2006 ok, tak for nogle gode svar - det lyder ikke til at de ekstra penge for 900eren er det værd og ja så vil jeg hellere beholde dem i lommen til noget andet (-: Det var mere hvis den gav en væsentlig forskel ja så kunne det overvejes?!

mht. jepser-MC og ducati så er der klart efter min mening mere sjæl over ducen så der har jeg ingen tvivl (-:

Kommentér på:
Ducati 750 S/SS tilfreds ejer?

Annonce