650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til tomtom rider / cardo scala Hjælp til tomtom rider / cardo scala

Der er nogen herinde som har fået deres TOMTOM RIDER ED2 til at spille sammen med CARDO SCALA RIDER Q2 + en MOBIL !??

Så kan du måske forklare mig hvad jeg gøre galt....og nej jeg skulle ikke hellere have købt en Garmin ;o) det må sgu da virke på en eller anden måde siden de kan sælge dem !??

Mit udstyr :

TOMTOM RIDER ED2

CARDO SCALA RIDER Q2

SONY ERICSSON W890i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tomtom rider / cardo scala
  • #1   9. aug 2009 Mit virker upåklageligt, blot med iphone.

Lad TT finde din telefon og dernæst cardo til TT.

• #2   9. aug 2009 Hej Michael

Er det Q2 headsættet der virker upåklageligt med iphone !? Du kan altså høre radio/mp3, få gps anvisninger, modtage telefon opkald, snakke med passageren via interkom !???

• #3   10. aug 2009 Hej
    Jeg har en TT Rider vers1 og Scala Q2 samt en Nokia 6300. Det hele virker perfekt.

Jeg lod først Rideren finde Scala Q2, dernæst lod jeg Rideren finde tlf,
    derefter skulle det parres med det andet sæt Q2 vi har sådan fruen og jeg kan snakke sammen når vi kører. Det virker rigtigt fint også når vi er på hver sin mc. Håber det kan hjælpe dig.
    Det der voldte mest problemer var da Rideren skulle finde Q2 nok mest fordi min Rider er en vers.1 men det gik dag jeg havde nulstillet fabriksindstillingerne på Rider.
    Er der noget andet spørger du bare. Jeg må lige skynde mig at tilføje jeg endnu ikke har prøvet med MP3 afspiller sluttet til.

mvh
    Niels

• #4   10. aug 2009 Så lykkes det sgu....det hjalp at gendanne fabriksindstillingerne, og starte helt forfra :o)

Nu kan jeg høre radio/MP3, snakke med sønnen bagpå, få gps instruktion, modtage eller foretage mobil opkald.....fuck hvor der er dejligt når tingene virker

Tak for hjælpen, Venner

Kommentér på:
Hjælp til tomtom rider / cardo scala

Annonce