834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Forsikring på ZX10R - Rookie... Forsikring på ZX10R - Rookie...

Til de af jer, der som nystartere, er i tvivl om hvad en 1000'er R-model koster i forsikring, så kan jeg oplyse at den koster kr. 40.000,- om året...!!!!!
Sådan en bon modtog jeg lige fra TopDanmark i dag ;-O

Der var selvfølge en fejl, og vi er nu meget længere nede!!

Men 40.000,-..... WTF... det er edermugmamne MANGE Gysser...!!! Tænk at de sådan helt uden videre sender en bon på 40kg... det er der vel for søren da ikke nogen der ofrer i forsikring...?? (På en MC altså)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på ZX10R - Rookie...
  • #1   11. aug 2009 For 2 år siden da jeg var 21 og købte mig en sprit ny sv650s, ringede jeg rundt til alle selskaber jeg kunne komme i tanken om. Priserne gik fra næsten 30,000 "Top Danmark :)" til at jeg skulle ringe igen når jeg blev 30..
    Fandt du Suzuki.IF forsikring til 8000. Skal siges at jeg havde 0 års erfaring på det tidspunkt
    Men de fleste lå mellem 20-30k, med en selvrisiko på 15000 og at jeg så skulle have indbo, ulykkesforsikring osv hos dem...

• #2   11. aug 2009 Hehe tryk ville have 60000kr for kasko på min R1. Så siger man bare pænt farvel...........

• #3   11. aug 2009 Vildt. Glæder mig lidt til i morgen. Der får jeg besøg af en assurandør fra alm. brand. De påstår de kan hamle op med min nuværende forsikring. Giver 4800 for helårlig kasko (også vinter dækning) og en selvrisiko på 1500 på min blade. Har kørt i 4 år..

• #4   11. aug 2009
    Statistisk set er kombinationen Rookie/ZX10R ikke særlig attraktiv for et forsikringsselskab.

Jeg ville også være skræmt fra vid og sans, hvis min søn købte sådan en, selvom han er en fornuftig gut. Det er simpelthen for fristende at vride håndtaget, på et stykke legetøj af den kaliber.

Men fed cykel smiley

Kommentér på:
Forsikring på ZX10R - Rookie...

Annonce