{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.082 visninger | Oprettet:

Kap og væddeløbskørsel {{forumTopicSubject}}

Blev standset i 70 km zone for at have kørt lidt frisk.
Vores opfattelse er klart en anden.
Der var tale om en lyskryds start ... jeg var på intet tidspunkt over 90 km/t ... politiet påstår vi var over 120 !!!
Politiet har ingen video/fartmåling, men sigter os udelukkende for ovenstående. Nogen der har erfaringer med lign. ???
Tænker på mulighederne i retten evt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kap og væddeløbskørsel
  • #1   15. aug 2009 Har desværre erfaringer med at retten tror på en betjent der siger at man har kørt groft uansvarligt. (På baghjulet i byen, med 80-90kmt) Han påstod mindst 150kmt, at dømme efter lyden (!!!!) udelukkende på baggrund af hans erfaring som mc-betjent..... I D I O T ! ! ! ! ! !
    Men sådan er det system altså strikket sammen....

Bare min bitre erfaring.

• #2   15. aug 2009 Du lavede bare en hurtig start. Med hensyn til hastighed, benägt, benägt og benägt. Ingen måling, ingen bevis, andet end det du selv har oplyst.

• #3   15. aug 2009 Jeg har prøvet det med en videobil.. Jeg overhalte den, og de påstod jeg kørte langt over 140 i en 70 Zone.. Jeg så videoen og de har overhovdet ikke mulighed for at se min hastighed.. Så jeg hørte aldrig fra dem, trods de sagde jeg nok sku se frem til og afl. mit kort. smiley

• #4   15. aug 2009 Overtrædelse af forbud mod kap- og væddeløbskørsel (§ 37, stk. 4)
    Du får et klip, hvis du kører om kap eller kører væddeløb på alm. vej. Bøde: 1500 kr.

• #5   15. aug 2009 Og ja, jeg sagde self. at jeg SLET ikke havde kørt så stærkt.. Det havde jeg heller ikke!! Så løg skam ikke.. Endnu mere fejt var det, at det lige var blevet til 70 zone på motorvejen..

• #6   15. aug 2009 vi var nogle stykker foe 1,5 år siden der blev taget på ca samme måde... og vi endte i retten...

og blev frikendt...

ingen bevis, ingen bøde.. smiley

så bare lad dem komme an, selv om ventetiden godt kan være lidt trælst at gå og tænke på indtil dommen kommer.. smiley

• #7   15. aug 2009 tag den i retten hvis han ikke har noget video eller noget, hvis han skøn er 30 km over hvad i reelt kørte, jamen så tag den i retten

• #8   15. aug 2009 Nicky: Jeg har så prøvet det stik modsatte, som beskrevet længere oppe.
    Sååååh.... Det er vist alt efter hvor heldig man er.

• #9   15. aug 2009 Jeg tog den i retten angående en overhaling indenom, som jeg stadig mener var en forbikørsel.
    Jeg tabte sagen, alene på den baggrund at betjenten VURDEREDE at jeg gjorde gjorde det for at overhale.
    Med andre ord: min forseelse kunne ligeså godt have været lovlig, hvis betjenten havde vurderet mine intentioner anderledes.

Jeg vil til enhver tid gå i retten, hvis jeg mener anklagen mod mig er forkert.

• #10   15. aug 2009 I skal selvfølgelig tage den i retten, men desværre så har dommerne (specielt de ældre af slagsen) en tendens til at ordensmagten, ikke har noget motiv til at lyve, og derfor er et erfarent og 100 procent objektiv vidne..

Jeg vil sige held og lykke, men de kan også bede jer om at gå til orienterende køreprøve hvis i bliver dømt...

• #11   16. aug 2009 @: Poulare ved halv gas köre du råddent sammenlignet med bilisterne...

PS: -min ged er ikke en gang hurtig..

Kommentér på:
Kap og væddeløbskørsel

Annonce