685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Magnus S
Magnus S
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 30

Passer denne udstødning på min??? Passer denne udstødning på min???

Hey nogen som ved om denne udstødning passer på min mc. Har en Yamaha R6 fra 2001.

http://mc-topgear.dk/maerke-index-276/yamaha-279/yzf-r6-321/graves-slip-on-yzf-r6-06-08-11351.html

Det er godt nok 2006-2008 model den er lavet til men kunne godt være man kunne bruge den alligevel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer denne udstødning på min???
  • #2   18. aug 2009 Det gør den ikke, for den slip-on udstødning du har fundet er beregnet til montering på katalysatoren. Og idet der ikke sidder en katalysator, med udmunding samme sted på din årgang R6'er, vil det ikke kunne lade sig gøre.

Hvis du er ude i noget lidt billigere slip-on, der skal tilpasses din model så kig eks. efter dem her: http://www.hotbodiesracing.com/dk/prod_367_mgp_udstAdninger_yamaha_2008-09_yzf-r6

Hvis du bestiller én, der er beregnet til en model uden katalysator, og med forrør helt frem til y-stykket hvor forrørene samles fra 2-1 så skulle der være god mulighed for at tilpasse den til din R6'er.

• #3   19. aug 2009 Magnus S
    Hvis du en r6er, hva dælen laver den knallert så på dit profilbillede????

• Magnus S
    Magnus S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 30
    #4   19. aug 2009 Ole: Har købt den for en måndes tid siden den R6 men har ikke fået taget nogen billeder endnu. Vil gerne lave lidt om på den før jeg begynder at tage billeder

Jeans: Den er sku meget fed den du har sendt link til. Men det skal stadig tilpasses ik? Er det noget lort eller er det ikke så slemt igen tror du?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.727
    #5   19. aug 2009 Den Jeans linker til, laaaaaaaaaaarmer af lort.

Hvis du er ligeglad med andre og hader dine naboer for fuld skrue, så køb du bare den. :o)

• #6   19. aug 2009 Magnus: Den skal stadig tilpasses. Jeg syntes kvaliteten og finishen er ok!
    Sajmon: De sælger også DB-killere, og den virkede i mit tilfælde!

Kommentér på:
Passer denne udstødning på min???

Annonce