1.161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

God historie... :-) God historie... :-)

Hej MCG...

Så er der gode nyheder...

Igår skrev jeg herinde omkring at jeg havde mistet min Suzuki SV1000 S ( http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=123719 ) Den er nu blevet fundet igen på den fede måde...

Igår omkring kl. 19 blev jeg ringet op af politiet der spurgte mig om jeg manglede min MC, og den kunne jeg jo kun svare ja til,
han sagde så at det var da heldigt og at de så havde fundet den i et krat ca. 2 km fra mit hjem...
Ja kastede mig selv ind i bilen ræste ind til min fatter og sagde nu det nu, så vi kørte jo i fuld gallop ud mod tilst for at finde den...
Og ganske rigtig den lå inde i en busk godt dækket af grene og med 10 gange så meget benzin som da jeg selv kørte på den, så jeg tænkte nu må vi hellere få den væk inden de kommer for at kører afsted på den igen...
Så vi fik den ud og slebt op på en P-plads, for at prøve og løbe lortet i gang, ( fordi at tænningen var væk ) men det var lidt svært 2 mand og 200 kg...
Så efter lidt tid konstateret vi at den gik sku ik, så min fatter ringede til en ven der kunne komme forbi i sin Vito og kører den hjem til mig...
Så mens vi stod der og ventede blev jeg enig med mig selv om at jeg nok lige måtte kører på tanken efter 2 kolde pils til mig og min fatter, synes ligesom at det havde været en rimelig hård dag...
Så ca. 2 min før jeg var tilbage ringede min far til mig og sagde at jeg skulle lette røven, for der var 2 "perler" på ved ned til krattet, hvor MC´en stod...
Jeg kørte alt hvad jeg kunne og det passe lige med at jeg ankom samme tid som min fars ven i Vito´en...
så vi skynde os jo ned til krattet, og ganske rigtigt de stod inde i hækken og lyste med deres mobiler, og da de hørte at vi kom fløj de ud der fra, min far greb så fat de den ene, og så begynde den anden at løbe, så mig efter på fuld gas, men fordælan den somalier løb stærkt, men vi fik da den anden...
Så fat i mobilen for at få fat i politiet, det var de længeste 20 min i mit liv...
Jeg var sikker på at du kom ham somalien tilbage med 27 venner og så var det slut...
Men han kom heldigvis ikke så de fik anholdt den ene og jeg var tilfreds...

Det var dagen historie håber at folk nød det... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God historie... :-)
Kommentér på:
God historie... :-)

Annonce