2.021 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 52 Svar

Fart Meninger? Fart Meninger?

Normalt holder jeg mine holdninger lidt for mig selv, men jeg bliver nødt til at høre om det er mig der er gal på den.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5914
Der havde jeg givet udtryk for at det måske ikke er det smarteste at overhale over spærreflade/fuldt optrukne samt overskridning af hastighedsbegrænsningerne på 300%..
Det er jeg så den eneste der mener når jeg får at vide at :

"bortset fra en ulovlig overhaling, og lidt for høj fart, er det sku et helt ok ride"

"hold kæft
hvor har folk bare undt i røven"

"God stil
Lækker kørsel, lad os nyde livet i stedet for at mugge over andre, der nyder det ;o)"

"Tudeprinser: Puds jeres trillebør :-D"

"Kørsel?
Hvad er der galt med kørslen? der er ingen vilde eller hasaderede overhalinger eller farligt iøvrigt.
Ok kørsel herfra og fin video"

Det tyder så på ar folk mener jeg er en idiot fordi jeg ikke vil se ham på forsiden af ekstra bladet, men jeg syntes det er sjovt som folk råber og skriger op om at billisterne er nogle spassere og nogle svin osv når de kører ud foran en mc det kommer med 240 km/t i en 80 zone..

Come on i stedet for at forsvarer folk der ligger og kører som idioter og giver alle os andre et dårligt ry og tårnhøje forsikringer, så slap lidt af og ta en trackday i ny og næ..

Ahh så kom jeg af med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fart Meninger?
  • #1   20. aug 2009 enhver idiot kan køre stærkt ligeud, det er der jo ikke noget svært i, man skal jo bare gerne have et ønske om at ville herfra i en fart

nej lad mig hellere se en video hvor folk kører 80, på nogle monstersnoede veje, hvor knæ/albuer og fodhvilere skraber det hele op som en 8 furet vendeplov efter en john deere

det der er for kylling, han kan jo ikke køre mc

det var så MIN mening

• #2   20. aug 2009 men kim, jeg er faktisk HELT enig med dig i din holdning der

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #3   20. aug 2009 Det der er hvad dumme mennesker på MC'er gør for at imponere folk som INTET aner om MC kørsel og hvad der er sjovt...

Ja han får sikkert masser af respekt når han laver et 3 meter langt hjulløft nede foran grillen i shorts og t-shirt, men ikke herfra...

• #4   20. aug 2009 men fortsæt bare på den måde, for DÉT går galt en dag

• #5   20. aug 2009 Gå ind og bank kæresten, istedetfor at have ondt i røven over andre mennesker, er mit motto.
    + dækmand, du er vist ingen engel på en mc selv, med dine wheelies etc. og lur mig om Sajmon ikke også har pralet af nogle lange wheelies , så....

• #6   20. aug 2009 Nu gad jeg ikke se hele video'en da den var jævnt kedelig...

men indtil 1:49 er der ikke nogen direkte farlige situationer, og cyklen har godt med kraftoverskud til at komme forbi i tiden...så han havde helt sikkert styr på det...

MEN hvis der i modgående retning var kommet en motorcykel der kørte på samme måde, så kunne det meget hurtigt gå galt.

Min holdning til at køre for stærkt generelt (bil, MC, what ever) man tager et valg.... i det her tilfælde at køre for stærkt, så skylder man de andre billister at man også tænker for dem (man kan ikke forvente at de kan se forskel på 110 og 250km/t), så skal man ikke pive bagefter hvis bedstefar kører ud fra en sidevej og klipper dig midtover.....

Men bevares, jeg selv gjort det et utal af gange, så jeg skal ikke spille hellig. men når man vælger at køre markant for stærkt, så husk liiiige at udvise lidt empati for de andre billister.

• #7   20. aug 2009 kan godt ske jeg ingen engel er

men jeg ligger sgu ikke og overhaler og kører så stærkt i SÅ traffikeret tidspunkt

så glem den der

desuden synes jeg faktisk ikke det er fedt at køre stærkt længere, derfor har jeg gearet min mc om så den har mere optræk

• #8   20. aug 2009 Taber du en wheelie på hoved/motor vejen kan det også hurtigt få fatale konsekvenser for de andre på vejen, så din kørsel er hverken værre eller bedre, uanset hvad du mener.

• Sajmon ™

#9   20. aug 2009 Jeg tager ikke stilling til om det er forsvarligt eller ej - kun om det er røvsygt at se en kegle køre ligeud og overhale biler, for derefter at lægge filmen på nettet.

Er man sej når man kan det, for så kan eg da finde et par scooter drenge som opfylder de samme kriterier for "sej"...?

• #10   20. aug 2009 Sådan er vi alle forskellige, jeg syntes også det er røvsygt at uploade flere film hvor man kører rundt på et værksted efter man har monteret en ny udstødning, men nej den her film er da ikke speciel spændende,Uanset om man er "dum" eller "sej"

• #11   20. aug 2009 c4 fint nok, kan du se nogle i den langsløbende vejbane????

så find en der bekymrer sig om hvad du mener om MIN kørsel, for fair nok det takseres med 3 klip, men hvor billederne er taget er der knap 30 meter over til MODKØRENDE

hold dig til emnet

• Sajmon ™

#12   20. aug 2009 C4 - Hold dig nu til emnet. Diskussionen går ikke på om du synes andre har en dobbeltmoralsk mening - for det skal du ca være den sidste til at dømme andre på.

• #13   20. aug 2009 Mener da netop at det er i emnets ånd, at du kan udtale dig negativt om folk der køre uansvarligt når du selv ligger og leger på baghjul, der behøver sgu da ikke være nogle i modkørende bane for at det er farligt, hvad med dem der kommer bagfra der skal undvige dig og din cykel der ligger over hele vejbanen.
    Man skal vist have rent mel i posen før man dømmer andre, og det har du sgu ikke.

• Sajmon ™

#14   20. aug 2009 Hvor ser du mig køre på baghjul da?

• #15   20. aug 2009 Læs sammenhængen og opdag at det er til dækhøvleren.

• Sajmon ™

#16   20. aug 2009 Så skriv evt hans navn hvis det er ham du hentyder til.. :o)

• #17   20. aug 2009 På dit profilbillede Sajmon tsk tsk..... Må man ikke, husk det nu!

• #18   20. aug 2009 C4 jeg er nød til at holde med dig. Uden at kende til de andres kørsel så er det som regl dem der har mest ondt i røven som selv kører sådan eller har gjordt det. Lad sku da manden køre som han vil og kig så på nogle andre videoèr hvis i ikke kan tåle at se det. Få jer et liv i stedet for at brokke jer over andres. Bare min mening.

• #19   20. aug 2009 Jeg er enig med Kim (Haslev) J måske fordi jeg er tøs, måske fordi jeg stadig tror lidt på lovene eller fordi jeg kan se mig selv køre ud på vejen og når han kommer rundt i et sving med den fart, så kan jeg ikke se det, før det er for sent.

Heldigvis kommer jeg aldrig i den slags problemer på min xt'er smiley

• #21   20. aug 2009 Kim (Haslev) J
    tror bare at nogle tolker dine kommentarer som nedladende.
    Er ikke det smarteste nej,men det må da kilde lidt i løgene.

• #22   20. aug 2009 Det er netop også det jeg ville frem til, "men kan da godt forstå at man blir overset / fart fejlbedømt med den kørsel men det må folk da selv om bare det kun går ud over dem selv "

Desværre så går det tit ud over en famile på ferie eller en andens far/mor eller søn/datter pga han ikke er voksen nok til at køre på den..

• #23   20. aug 2009 Det kan da godt være at manden kører som en nar og overtræder 20 love på sin tur men det hjælper sku da ikke at i opretter den ene tråd efter den anden hver gang for at høre alle andres mening. Der vil jo ALTID være forskellige meninger om det.

• #24   20. aug 2009 Medical Authorities have announced
    that AIDS can be contracted through
    the ears by listeling to assholes.

Use extreme caution around here.

• #25   20. aug 2009 Jeg er egentlig ligeglad med hvordan andre kører,bare de ikke smadre ind i andre...Syntes ikke den bestemte video kan få mig op og ringe,har set en masse andre der er meget slemmere end den der...

• #26   20. aug 2009 jamen for hulen da!!! kan det være så svært at holde sig på de hastighedsbegrænsninger der er i landet???
    Enhver spasser kan vride øret om på cyklen og komme afsted i en helveds fart, men jeg har 1000 gange mere respekt for ham der sidder på sin R1 bygget op til banedage, og holder samtlige grænser der er i trafikken, det er da et tegn på at man tænker lidt på andre i trafikken og har sit liv kært..
    Jeg er ingen engel selv, kan også selv kører for hurtigt(som man nu engang kan på en GS500), men jeg gør det aldrig når der er andre i nærheden så jeg udsætter dem for fare..

• #27   20. aug 2009 Er der ikke noger om at der er farligt at opholde sige på vejen / køre i trafikken?... Altså.. jo hurtiger du køre desto mere sikkert er det.... smiley mindre tid på vejen....

Øster

• #28   20. aug 2009 Jeg kom til at tænke på hvordan folk ville reagere hvis man lagde en video ud hvor man stjal noget i Føtex. Mit gæt er at folk ville blive forargede. Sjovt at det er ok og nogle gange ligefrem sejt at bryde færdselsloven men ikke straffeloven. Når det er sagt kører jeg også selv for stært men ikke sådan der.....

• #29   20. aug 2009 Torben J

Hvornår har man erfaring nok til at køre sådan der?

Fordi du brugte 10 år på at få erfaring - betyder det ikke at vi andre gør!!

/K

• #31   20. aug 2009 der er nu engang en fin linie imellem at køre vildt og køre rådden.. så er det jo bare hvor folks linie går.. og om man vil være på den ene eller den anden side af den linie..

• #32   20. aug 2009 totalt røvsyg video, alle og enhver kan overhale biler.... gaaabbbbb men hvem fanden gider optage det...???

og husk at spænde din hagerem.. ellers hjælper din hjelm ikke en skid fætter fis
    tumpe

• #35   21. aug 2009 Tjah, jeg kan da også godt finde på at runde "BIIIIB" på motorvej eller landevej og kører generelt hurtigere end de fartforskrækkede foreskriver.

Jeg har dog nogle regler som jeg altid overholder.
    - Aldrig over spærreflder.
    - Aldrig hurtigere igennem sving end hvad jeg kan se hvad der kommer.
    - Overhaler aldrig ved sideveje.
    - Sætter farten ned hvis der kommer biler fra sideveje.
    - Overhaler ikke en stribe af biler på landevej.
    - Sætter farten ned ved mange modkørende.
    - Bruger altid blinklys eller en arm ud.
    - Er jeg i tvivl, venter jeg.

Jeg ved godt at dette ikke på nogen måde lovliggør de til tider høje hastigheder. Men det er min løsning på fartglæde og et ønske om at komme hel hjem.

Hvad angår videoen der linkes til. Ja, der foretages et par handlinger som jeg ikke ville have foretaget og som jeg mener var unødig risikofyldte. Hastigheden under "frie forhold" kan jeg ikke forarges over.

• #36   21. aug 2009 hold da op. kan den lille video virkelig få så mange op at ringe.. ak ak. Kim (haslev) du har nok ALDRIG kørt stærkt hva! Giv den mand en medalje.. han kører ALTID efter færdselsloven.. dygtig dreng.. Måske er det ikk den bedste kørsel og måske går det for stærkt, men man skal sku da ha det sjovt engang imellem.. det er jo ikk ligefrem dødskørsel efter min mening.

• #37   21. aug 2009 Ja ja jens bliv du bare personlig i stedet for..

• #39   21. aug 2009 ok grand. fair nok. måske ikk verdens bedste sving, men det er altså mere overskueligt end det ser ud til. CHRIS: ja nemlig ja..

• #40   21. aug 2009 Nu gad jeg ikke læse alt igennem, faldt bare over sajmons indlæg: du ligger og kører på baghjul op og ned hele tiden så du skal sgu ikke spille hellig.

• #41   21. aug 2009 grand. ja det går stærkt. jeg ved det.

• #43   21. aug 2009 hehe the truth Cris A the truth XD

• #44   21. aug 2009 Puuh ha allerede nu kan jeg fornemme at det blive en meget lang vinter, med den mængde lort folk allerede er begyndt at lukke ud!!! Jeg tror jeg skal et smut til tyskland og indkøbe en pallet øl og en palle popcorn. For vinterunderholdningen er allerede reddet smiley

• #45   21. aug 2009 Nu er der ingen fare for at jeg smider en film med kreativ kørsel herind, he he (se biken) men man skal huske at når man peger fingere af andre, så er der altid 3 fingre der peger på en selv.

• #46   21. aug 2009 He he paul vilsen, kun 3 smiley

• #47   21. aug 2009 prøv at peg og tæl medmindre din tommel er meget brækket er der vel kun 3 eller hvad

• #48   21. aug 2009 Så er der sku lagt op til Popkorn og Cola ..

Keap Going

• #49   21. aug 2009 Hmmm... jeg læser hele tiden ord som "sej" og "respekt" eller sætninger som "alle kan jo køre stærkt ligeud, det er jo ikke sjovt"... GU er det da så sjovt :D.... KUNNE det ikke være, at han bare er ude og trille... hold fast... fordi det rent faktisk er skide sjovt at køre stærkt!! Jeg er ihvertfald bedrøvende ligeglad med, om hr. hansen som jeg overhaler med 250 synes jeg er en nar! Jeg er også ligeglad med om i synes jeg er en nar eller en idiot! Det ændrer jo ikke noget på, at det nu engang er rigtig skægt at vride øret på raceren, om der så ender med at stå 290 på speedoen er jo underordnet... sålænge hr. betjent ikke opdager det, og når han gør, tjah så må man jo tage bussen på arbejde i et stykke tid!
    Mht. ulykker... hvis og hvis og hvis! Når man læser om mc-ulykker (hvilket man jo mere eller mindre tvunget gør her på siden pga. alle tudetrådene mht. ulykker), så er det da ikke mit intryk, at de fleste skyldes for høj fart; men det er måske bare mig?!

Gi´den gas, det er det den er bygget til smiley

• #50   21. aug 2009 Nu må vi ikke håbe der er nogle politikere der læser det her og finder på en max hp grænse som de bl.a. har i Frankrig hehe det ku fanme være sjovt at se alle de R1'ere med droslings sæt X)

• #51   21. aug 2009 gider ikkekommenterer kørslen, det ser ikke ud til at han har helt styr på det, JEG ligger mere mærke til hjelmen ikke er spændt, hvilket je er meget sigende.... SAMT hvorfor fanden smide det op, syg trang til at få opmærksomhed eller??

Jesper

• #52   21. aug 2009 Ghostrider feber nok.

..man kan altså godt komme il at glemme at spænde sin hjelm kontra at køre uden hjelm..

• #53   21. aug 2009 men man er stadig en tumpe.....

• #55   21. aug 2009 Hva satan tykkefar.
    De er ikke så imponerede over din kørsel hva smiley I skulle bare se ham, når han rigtig folder sig ud. xD
    Jeg synes nu du kører meget godt når man tænker på vi havde sat og tyllet pils den dag du optog det klip der.

• #56   21. aug 2009 15 pils kan man da godt kører på. eller kan man!?!? ejsensmart du er jo gak gak.

• #57   21. aug 2009 kedelig video, men han så da ud til at køre kontroleret, de 2 min jeg gad kigge

• #58   21. aug 2009 Ja fuldstændig, men det er sgu da af at arbejde sammen med dig!!

• #59   21. aug 2009 PS Marc JJ, vi kan godt tage en tur smiley det kunne være sjovt

Kommentér på:
Fart Meninger?

Annonce