1.261 visninger
|
Oprettet:
jes ny forsikring. {{forumTopicSubject}}
Så er der sku en ny forsikring til min cykel.
på 6500 kr årligt.
det er sku bare for lækkert så skal den hverken drosles eller sælges..
Det er sku bare for lækkert.. ikke flere problemer..
Kør nu ordenligt.. Ses der ude..
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
er for glad lige nu
jul 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 40
Giver omkring kr 2800 årligt - fuld kasko
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
men nu har jeg heller aldri prøvet af være ældre
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 795
Nu er der så også forskel på om det er din eller peters MC du skal forsikre
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Jeg giver 8500 om året i kasko for min R1, jeg er 33, bor på landet, og er superelite
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 420
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 107
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 107
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Ring til ETU....
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 588
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 588
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 103
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
jeg har GF forsikring på min gsxf 600 og giver knap 2800 i ansvar.
det er min første sæson i år.
prøv at snakke med GF vil næste vædde med de kan give dig et tilbud på ca det samme.
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
God weekend
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
mange tak.
og ja jeg venter også lige lidt med af ringe rundt til de andre osv..
og god weekend til jer alle sammen.
jes ny forsikring.