{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Lån af kommunikationsudstyr omkr. aalb {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Situationen er den at jeg skal have damen med en lille tur her på fredag... Det er hendes 2. gang overhovedet på en mc og vi skal køre fra Aalborg til Lolland så der bliver lige en del timer der skal bankes af på motorvejen...

Jeg tænkte på om ikke der er én af jer der har købt det billige sæt kommunikationsudstyr i aldi eller sådan noget, som vi evt kan låne den ene weekend? Jeg tror hun vil blive rigtig glad hvis hun kan komme i kontakt med mig på motorvejen engang i mellem og jeg gider ikke holde ind ved hver afkørsel for lige at høre hvad hun har at sige...

Så hvis der er en venlig sjæl omkring Aalborg der har sådan noget udstyr så vi kan snakke sammen som vi må låne - så vil det være super smiley

Hvis I ligeledes har nogle gode forslag til turen for at det hele skal gå lettere er jeg da også åben for kommentarer... Vi kørte 2,5 time igår for at vende hende til følelsen af sving og hastighed og det gik langt over forventning smiley Så jeg er ikke nervøs for turen eller hendes velbefindende som sådan... Jeg synes bare det må være lang tid at sidde bagpå uden at kunne lave noget som sådan...

/Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån af kommunikationsudstyr omkr. aalb
Kommentér på:
Lån af kommunikationsudstyr omkr. aalb

Annonce