{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Erfaringer med MC Giganten {{forumTopicSubject}}

Hej alle MCG-medlemmer

Jeg overvejer at skifte cyklen ud til noget større, og vil måske gøre mit salg/bytte hos MC Giganten. I den anlednig tænkte jeg at der måske var nogen derude som havde erfaringer med denne kæde - gode som dårlige.

Bliver nok hos BIKX i Næstved jeg handler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med MC Giganten
  • #1   24. aug 2009 Jeg har kun godt at sige om Bikx..
    Har ikke haft nogen problemer med dem.
    Jeg har også handlet mc der, og skal jeg skifte til en større bliver det også dem.
    Men det er jo bare mig.


  • #3   24. aug 2009 http://www.dmcn.dk/ også under forhanler og wærksteder der står der lidt om div forhandlere

  • #4   25. aug 2009 Jeg har fået super service hos Allans Mc i Hillerød. De er virkelig
    flinke..... Har lige købt fabriks-ny Mc hos ham og jeg fik da nedslag i pris osv.... Virkelig god oplevelse ,,,,,,


  • Webster
    Webster Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 10
    #5   30. jun 2014 Bare PAS PÅ med MC-Giganten i Frederikshavn..
    Jeg har nu måtte anlægge sag ved retten mod ham. Jeg har købt en motorcykel med km.Garanti MEN har efterfølgende fået oplyst at den har kørt 25.000 km mere da den blev synet i 2007...
    Han har heller aldrig leveret det bagagerack der manglede ved købet, som lovet..
    Personalet går meget op i at fortælle at ejeren er politimand for at man skal stole på ham.
    Men jeg har efterfølgende både hørt og læst på nettet om flere der er blevet snydt netop hos ham..


Kommentér på:
Erfaringer med MC Giganten

Annonce