1.226 visninger
|
Oprettet:
Nye farver... god - dårlig???? {{forumTopicSubject}}
Check farver,,,, gode .... eller "fy-for F..."
Grund farve er en lamborigi orange, så er der en perlemors effekt på og til slut en klar lak med lidt rødlig skær i.... Vupti så har man min farve... dog skal det siges den ser mere orange ud end den er.... solskinnet bringer det bedte frem i den.....
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 552
Lidt anderledes godt nok
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 405
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.025
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
nov 2005
Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 113 Svar: 355
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4916
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
ja den ligner lidt en honda farve...
og ang stafferinger.. HEHEHEHEHEH kæresten laver sådan nogle til daglig..så bare rolig de er tegnet, mangler bare at sætte dem på...HOHOHOHOHO
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
En ting jeg også tror ville se fedt ud på din er carbon-"beskyttere" på motorblokkene på begge sider (har set dem på www.metisse.de).
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
mrbob2@hotmail.com
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
Og mht. gitter, så har Kenneth F her fra siden en lækker GSXF´er med gitter, kan ses her
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4270
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
allan A : tak for din mening...syntes oså selv den er cool den farve....kan med 100 % sikkerhed sige at det er min farve og INGEN har den samme.... de kan ha en der ligner men ikke den samme
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
jeg tror og mener at have hørt at maci motor i holbæk, mener jeg, ligger inde med det carbon papir
aug 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 79
Den er super flot din MC, er helt pjattet med den farve. det er fedt du har sat dit personlige præg p cyklen. Thumps up.
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
aug 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 79
Er selv meget rookie mht MC, skal i gang med kortet sammen med fruen på onsdag, så jeg er endnu mere rookie.
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 415
Nye farver... god - dårlig????