526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

sidetasker sidetasker

Hej gutter og gutinder

Jeg ville lige høre jer om der er nogen der har erfaringer med desse sidetasker (link fjernet) og om der er nogen der har erfaringer med hvor godt de sidder på en CBR 600

Hvis der er nogen der skulle kende til et sted hvor de kan købes billigt vil jeg gerne høre om det også

Mikael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidetasker
  • #1   2. mar 2006 de ser fine ud, så er med på en lytter, men de er godt nok dyre...

• #2   2. mar 2006 ja Allan de er lidt dyre men tror ikke det kan betale sig at købe sidetasker alt for billigt ... man får jo som regl hvad man betaler for.... og da jeg er ved at planlægge en tur til Nord Kap i min sommerferie vil jeg helst ikke stå langt oppe i Norge med to sidetasker der er skilt ad....
    Desværre ser det ikke ud til at der er nogen der melder ind så der er ikke meget at lytte på .......

• #3   2. mar 2006 Hej Mikael
    Jeg har har de tasker. Jeg købte dem til min første cykel en cbr 1000, men har også brugt dem på den nye en cbr 1100. Jeg er meget tilfreds med taskerne. De er lette at sætte på, er gode pladsmæssigt, og vigtigst de bliver på deres plads, selvom man giver den gas. Selv når de er tomme bliver de der! Jeg er så glade for dem at også kæresten vil have et par smiley
    Jeg har også tanktasken og den er lige så god. Jeg har prøvet en meget billig tanktaske og den var bare noget l... lynlåsen gik med det samme, så det kan betale sig at gå op i pris.
    Mvh Anders

• #4   2. mar 2006 tak for svaret Anders, godt med lidt brugbar info om taskerne..
    Nu mangler jeg så bare at få et par links til hvor jeg kan få dem billigt henne....

• #6   3. mar 2006 De er kanon, har både sidetasker og "topboxen", sidetaskerne er til salg, da mine nye potter nu sidder der hvor taskerne skulle være.

• #7   3. mar 2006 Har lige kigget på din MC, mine tasker er røde, så de passer i farven. De har kørt 2 gange i tørvejr - er som spritnye.

Kommentér på:
sidetasker

Annonce