1.754 visninger
|
Oprettet:
Lifan 600 kubik "Nuke"nyt fra magacin {{forumTopicSubject}}
En opdatering på denne tråd.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=123203
Lidt konkret om modellen fra magacin, der står dog ikke noget om hvorvidt det er en prototype, eller om de vil producere den.
http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=384
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.714
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.395
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.076
Den ligner squ da meget godt en normal mc
De har faktisk formået at skjule elendigheden meget godt...
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.714
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Fremtiden bringer sikkert mange flere modeller fra de kanter.. Så mangler vi bare at få nedkæmpet en ordentlig stak fordomme..
Reservedelene er skam til at få til de "kinøjsere" som er på markedet nu... Endda både hurtigere og MEGET billigere end til de traditionelle japaner-knallerter..
Og de kører glimragende.. Når bare man husker på at det er maskiner der er meget billigere end de gængse mærker.. Og gider man passe service osv.. så kan de sagtens rulle mange mange uproblematiske km...
Ikke for at gøre denne tråd til debat omkring de fejlagtige fordomme... (Sorry vildand)
Ser frem til at se flere Kina-modeller i afgiftshelvedet kaldet DK..
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.935
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 149
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.714
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Jeg tror ikke, at vi skal forvente lige så store kvantespring med kineserne som Japanerne udsatte verden for, men det er hævet over enhver tvivl, at kineserne har teknologien, og også forstår at udnytte den! Desværre ikke på mc-markedet, endnu, men det kommer! Vær sikker på det!
For lige som at sætte tingene i relief, så er der vel ikke synderlig mange, der mener, at DSB yder nogen særlig komfort, når de fører sig frem gennem landskabet med 140-160 km/t? Jeg har kørt 348 km/t i et kinesisk tog, og det var yderst komfortabelt! Hvornår kommer DSB med noget tilsvarende? Og er der nogen, der tør køre med dem hvis da?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.486
Men spændende at kineserne kommer med mere moderne MC'er. Kun et spørgsmål om tid. Men danskernes fordomme skal nok sætte en dæmper på salget herhjemme.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.935
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.486
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 149
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.935
Min cykel skal f.eks. føst have kontrolleret ventiler ved 40.000 km, selvom det er er højtydende sportsmaskine.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.486
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.935
Ja, jeg glemmer nogle gange at mange motorcyklister kan "nøjes" med en maskine som bare kører, og hvor ingeniørerne ikke har brugt lang tid på at forfine teknikken.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Det er korrekt, at det var Honda, der lancerede den første standard mc med skivebremse på forhjulet, og det er korrekt, at Honda kom med den første 4-cylindrede gademc, der var til at betale for almindelige dødelige i nyere tid og som havde en stabilitet og holdbarhed, ingen var vant til, men Münch havde altså lavet 4 cylindrede 1000 cc gadecykler i 4 år på dette tidspunkt! BMW var den første fabrik til at levere en mc med standard monteret kåbe, og den første fabriksmonterede skivebremse på baghjulet blev leveret af Norton!
Men japanerne har været hammer-gode til at komme med opdateringer af gamle nyheder, det er indiskutabelt!
Yamaha var f.eks vældig tilfredse med sig selv, da de lancerede TRX'eren med forskudt krumtap. En ide, Phillip Irving tog patent på i midt 50'erne!
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.714
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.935
Ikke dermed sagt at jeg er særlig vild med den suzuki, men der ved man hvad man får, og hvad man kan forvente.
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.714
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.151
PS: Jeg har selv både en kineser og en GS500, derfor sammenligner jeg de to
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.918
GS500 er også en stabil og holdbar maskine, bevist gennem mange år, og der mangler kinøjserne at vise deres værd.
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.151
Lifan 600 kubik "Nuke"nyt fra magacin