{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ordenlig og komplet baneracer.
  • #1   1. sep 2009 Beskriv hvor du bor henne , og hvad dit budget er smiley

  • #2   1. sep 2009 http://www.motoforum.net/
    http://www.racing4fun.de/

    Du kan nok godt finde noget her!!


  • #3   1. sep 2009 Jeg kommer fra hillerød.

    Budget ca. 50-65.000kr.


  • #4   1. sep 2009 har du en bane cykel allerede og har du nogen erfaring med at køre bane ?


  • #5   1. sep 2009 Der er rigtig mange tilsalg på www.rrherning.dk

  • #6   1. sep 2009 Nej har ikke selv en bane cykel, har været oppe i Ring Knutstorp banen og kører her i søndags med et firma som hedder racing-event.dk .

    Den eneste erfaring jeg har fra den dag jeg var deroppe i søndags. Men er blevet helt bidt af det, og har altid gerne vil starte til det og måske begynde og kører løb når jeg er blevet god nok.


  • #7   1. sep 2009 Thomas :

    Har været inde og se på den hjemmeside, men vil gerne ha der er billeder af cyklerne. Inden jeg kontakter vedkommende som sælger.


  • #8   1. sep 2009 Brian B:

    Hvor kommer du fra i landet?


  • #9   1. sep 2009 Claus:

    Hvorfor spørger du ? smiley


  • #10   1. sep 2009 www.blocket.se kan der muligvis også være noget lækkert at finde. Lidt trist i fik det blandede vejr i søndags.

    Kun af ren nysgerrighed, hvad giver i for en dag som den i havde i søndags? Og hvad inkludere den.


  • #11   1. sep 2009 newbie / hentik :

    tror prisen blev en små 8.000kr kan ik helt huske det rigtig beløb.
    ja det var lidt synd med det blandet vejr til sidst,, men sys nu alligevel det var en kanon dag smiley

    Jamen det indgår forsikringer, omkring dig og banecyklen. men det er kun et vis beløb som dækker cyklen og resten betaler men selv hvis uheldet skulle være ude.

    har været inde og se på blocke.se kanon side man finder en masse gode ting der smiley har også fundet nogen cykler men det er svært sys jeg, og skulle bestemme sig for hvilken en man skal starte med.


  • #12   1. sep 2009 hej Mario, jeg kørte den gamle fzr 1000 som kørte med i søndags..lidt samme spørgsmål, hvor meget koster en tur på sådan en r6'er..?

  • #13   1. sep 2009 Niels christian:

    prisen for sådan tur på den er ca. 8000kr. det var det jeg betalte.
    men jeg vil da foreslå og kører på din egen, nu hvor du har en.

    jeg har som sagt ingen cykel selv endnu, men min interesse er vokset enormt!!. pga af søndagens arrangement smiley


  • #14   1. sep 2009 Mario.

    Jeg ville vælge en CBR600RR fra 2005 og frem, det er en super lækker MC som handler rigtig godt, er slidstærk og så er det jo Honda :0).

    Men find dig en der er sat op til race, med følgende stumper gerne.

    1: Komplet udstødning, et eller andet, Arkrapovic, Arrow eller lign.

    2: Forgaffel med lækker indmad foran hvis det er muligt, ellers gerne med serviceret forgaffel med nye fjedre og olie.

    3: Bagdæmper, afhængi af din vægt kan en std være fin nok, men er du tungere end de 80 kg kan en med en Öhlins, Hyperpro eller lign. være at fortrække.

    4: Quickshifter, power commander og lign hvis det er noget du kunne forestille dig at få fat til den senere kan du lige så godt kigge efter en hvor det er på og rullet ind nu.

    5: Extra fælge, disse koster jo hvis du skal ud og finde dem bag efter, gerne med regnvejrs dæk.

    6: Løftere koster også.

    7: Dækvarmere.

    8: Laptimer, uden denne aner du jo ikke om du har kørt godt eller skidt.

    9: Dæk, de bliver slidt hen af vejen, prøv at handle dem brugt evt, der er mange af de sponserede kører der sælger lidt brugte dæk til rigtig gode penge.

    Ud over dette er der en masse værktøj som også er rart at have med når du skal ud og give gas.

    Husk at kigge dig godt for, det kan være en jungle at finde rundt i, og fordi den nuværende ejer er super rar og patentlig er det jo ikke sikkert at ejeren før har været det, men brug din sunde fornuft, og tag en du kender som har forstand på MC´ere med ud og se & lytte på den du evt. vil købe.

    Ellers har du jo altid forummet herinde hvor folk ofte gerne svare på spørgsmål om dit og dat.

    Held og lykke med det :0).

    Henrik J.


    PS. damn 8000 kr, det var sq alliwl ikke så lidt.


  • #15   1. sep 2009 Newbie / Henrik J:

    Tusind tak for dit svar, dette er bestemt noget jeg vil bruge og tage med mig helt sikkert.

    Hvis det er man ikke lige har nogen som kan tage med og hjælpe en , som du selv siger lytte til cyklen og hører om den er sund og rask, hvis du forstår smiley

    Men det er bestemt en sport jeg vil gå efter og bruge utrolig meget tid på. Og blive bedre og bedre.. Hvis folk kunne være interesseret vil jeg gerne mødes og snakke erfaringer med dem og få gode råd og den slags.

    Tjaa 8000kr . Det er mange penge, men for en rookie som mig som første gang har givet den gas på en 600cc . sys jeg det har været det hele værd smiley


  • #16   1. sep 2009 Jeg ved godt det ikke er en honda eller yamaha, men da du bor i hillerød så kan du da se den inden du afskriver den, den står i herlev og den er totalt sat op til ræs med ALT http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60831260

  • #17   1. sep 2009 ups søborg mc har også banedage som du kan komme på.. ....

  • #18   1. sep 2009 tjek den her total fed med alt i ekstra udstyr til billig penge..

    http://www.spinningwheels-is.dk/mctilsalg-R6track.html


  • #19   1. sep 2009 Mario er det popos ven ?
    Du kan altid bare ringe hvis du har brug for noget hjælp mit nummer står under min profil.


  • #20   1. sep 2009 Hej rune.

    Jeps det er mig smiley


  • #22   1. sep 2009 jeg har en billig men rigtig go R6er, kun kørt 3500km. der kan følge læderdragt med, den er leo-vince potte og powercom. sat op til race efter dmu.

    pris starter fra 35k.


  • #23   3. sep 2009 Jes M: er det den med rossi farver?. eller hvad det er jeg nu skal kalde det smiley

Kommentér på:
Køb af ordenlig og komplet baneracer.

Annonce