{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

VFR 750 {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer lidt at sælge min GSX 750 ES (læs den er sat til slg) og har set mig lidt meget lun på en VFR 750 fra 1986-1988.
Er der nogen der har nogle erfaringer med div. problemer med denne MC. Ved at Hondas ensretter ikke er de bedste. men det kan Schnabel´s ensretter ordne. Ser frem til nogle råd om hvad jeg skal se efter. Mvh Kristian
Ps når jeg har solgt min GSX 750 ES !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VFR 750
  • #1   1. sep 2009 Kig forbi www.vfr.dk der står en masse om VFR...go fornøjelse!

  • #2   1. sep 2009 snup en vfr fra 1990 og frem,ser bedre ud ,kører bedre ,og de kan findes til meget billige penge

  • #3   1. sep 2009 Med RC 24,skal man lige være klar over at mange originale reservedele er udgået.

  • #4   1. sep 2009 Helt klart en VFR 750...har en fra 92... som har kørt 88,000 km den køre som ny...

    Har hørt / Læst om den der har kørt 690,000 km på en motor...! men så var den også færdig...! Honda kørte 350,000 test kilometer da de lavede RC 36 pga monosvingeren (90 og frem) du kan ikke slide den op...

    Angående det der med ensretteren så er det lidt en misforståelse... det er faktisk ikke ensretteren der er problemet... det er stikket i højre side lige under stel rammen der er problemet... hvis det bliver dårligt / løst så ryger ensretteren... jeg har kørt 88,000 km med min ensretter... tjekker stikket hver vinter...

    Øster


  • #5   1. sep 2009 På min RC24 skifter jeg bare olie og kører og kører smiley
    Ved ikke om en nyere RC36 er de ekstra penge værd, idet de jo ikke er hurtigere..., men koster tæt på det dobbelte. (jeg gav 30K for min RC24 i 2007)


  • #6   1. sep 2009 Hej og mange tak for de dejlige svar. Er godt klar over at VFR er en kanon maskine og der er også derfor jeg nu retter mit blik imod den.
    Har tidligere haft 4 megeet forskellige Honda´er og har nu en suzuki og det er altså bare ikke det samme. Så jeg sat min Suzuki til salg og håber den bliver solgt for så kommer der helt sikkert en VFR 750 til at stå hjemme hos mig. Endnu en gang mange tak for råd og vejledning.
    Hvis det bliver, bliver det en 1986-1988 model grundet de priser jeg har fundet dem til.


  • #7   1. sep 2009 Har haft 2 VFR, den ene kørte jeg 50000 km på, og skiftede kun en benzinpumpe på den i den tid jeg havde den. Det var en 86. Købte derefter en 88´er som jeg har kørt omkring 10000 på nu, den kører som en drøm og bruger hverken vand eller olie, og kører langt på literen !!!

    Mht reservedele, så er det absolut ikke noget problem at finde !!!!!

    Kristian: Smid et bllik på min VFR, der er tilsalg

    Søren


Kommentér på:
VFR 750

Annonce