Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sv 1000
  • #1   4. sep 2009 tror ikke der noget som hedder: k1 k2 k3..
    Men stellet er sort i k7 og der kom også abs på fra dette årstal


  • #2   4. sep 2009 har bare læst mig til at nogle skriver de kan se noget på potterne???

  • #3   4. sep 2009 kender godt det med sort stel

  • #4   4. sep 2009 der er ikke abs på en sv 1000... det er kun på sv 650 k8.. smiley desværre

  • #5   4. sep 2009 det står her... http://lmgtfy.com/?q=difference+sv1000

  • #6   4. sep 2009 Hvis der står ``Suzuki`` på tanken er det en k3, hvis der står ´´S`` er det en k4, k5-k8 er vidst identiske

  • #7   4. sep 2009 så nu begynder guldkornene at komme...

  • #8   4. sep 2009 En opsumering er følgende:
    K3 = Suzuki på tanken
    K4 > S på tanken
    K3 > K6 = Sølv stel
    K7 > Sort stel.

    Tror det var det.


  • #9   4. sep 2009 Ved SVeren betyder K3-4-5-6-7-8 ikke hvornår de er produceret, det er bare et modelnummer, men ja der er forskel på rigtig mange ting og mange af den er en blandet landhandel fra frebrikkens side, der er kun et at gøre, søg på stelnummeret efter produktionsåret og ikke første indreg
    Min egen er en K3 med K5 bagsvinger og K6 potter og spjældhuse fra K4 og sådan er den lavet på fabrikken i septemper 2002


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #11   5. sep 2009 K'erne står for årgangen - og den nyeste SV1000 er Produceret i 2007 - dvs alle solgt senere er K7'ere som er indregistreret i andet end produktionsåret.

    K3 var første år den blev lavet. Forrørene er længere end alle andre årgange, der står Suzuki på tanken i stedet for S på alle andre, bagstellet er lavet af stål og er vinklet højere end alle andre, fodhvilerne er højere over jorden da footpeg'en sidder i samme niveau som nederste bolt på konsollen, tanken er lavet en smule anderledes i bagenden, og højre sidedæksel har ikke et hak til bagerste bremsevæskebeholder som alle andre. Der er sikkert andre forskelle, men det er de væsentligste. Bagdæmperen har reservoiret skråt opad i stedet for lige bagud, da batterikassen sidder 15mm højere.

    K4 var året der blev importeret flest SV1000'ere. Fra sidst i 04 og langt ind i 06 kunne man finde den nøgne til 99.995 kr og S modellen til 109.995 kr. Dem er der solgt rigtigt mange af som værende nyere årgange, på grund af registreringsdatoen. Alle bagende detaljerne blev ændret i forhold til K3'eren, fodhvilerne blev sænket en smule og forrørene blev kortere.

    K5 blev der solgt meget få af, da markedet allerede var oversvømmet med K4'ere, som jo var mere fordelagtige i pris. Der er nu 2 MAP sensorer og højere opløsning på styreboksens benzintabel, så ledningsnet og styreboks er anderledes fra de to tidligere årgange, som giver 5-7hk mere på hjulet og bedre motorkarakteristik, dog stadig med masser af plads til forbedringer ved montering af f.eks powercommander.
    Stellet er nu sort og der kan fåes flere farvekoder i modellen end nogensinde. Vist nok 11 forskellige, mener jeg at kunne huske - men det er jeg ikke sikker på...

    K6 og K7 er magen til K5 på stort set alle punkter.

    I 2008 og 2009 bliver der skubbet hårdt på med en "Limited Edition" som er en K7 med fuldkåbe og andre potter + lidt andet guf. Mon dog importøren er klar over at den cykel ikke kan overholde sin egen EURO norm, da man jo fjerner katalysatorerne på den?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #12   5. sep 2009 Der er forresten aldrig lavet en SV1000 med ABS - kun 650'eren...

  • #13   5. sep 2009 der kan jo se det er information der kan bruges til noget jeg bøjer og takker....

  • #14   5. sep 2009 Med en affjedrings opdatering kører SVérn iøvrigt super godt.

  • #15   5. sep 2009 Min er produceret i 2002 og er med Alu-bagstel

  • #16   5. sep 2009 (link fjernet)


    K3 og K4 lagt oveni hindanen. Gennemsigtig er K4


  • #17   5. sep 2009 steffen(Horsens) .
    Fint billede, og det viser jo tydeligt hvorfor K3 er langt den fedeste model af SV1000s


  • #18   5. sep 2009 Okay en SV 1000S K3 har stålbagstel og en SV 1000 K3 har alubagstel

Kommentér på:
sv 1000

Annonce