Mudderslide {{forumTopicSubject}}
Ja så blev det min tur.
Uvejret overaskede i Nordjylland, Fuck DMI, enkelte byger. Jo tak et veritabelt skybrud! Det kan man sgu da ikke kalde enkelte byger. Da det værste haved lagt sig kørte jeg videre hjemad
I langsomt tempo gennem Kongerslev. Der lå en masse vand på kørebanen og en del af den lokale befolkning stod med koste og anden habengut så ville passere langsomt indtil slabam.
Under det der lignede frisk regnvand lå der en halv pløjemark så det var som brun sæbe. Dækkene mistede grebet og motorcyklen kurede og jeg efter. Fuck...
Heldigvis var udstyrret i orden (Arlen Ness læder) så udover en skadet stolthed så skete der kun material skade. Men for pokker da kunne de lokale fjolser ikke have vinket med arme og ben så havde jeg stoppet omgående mod min sikre vælte kurs. De stod som en flok moderløse lam. Da jeg var styrtet måtte jeg selv bede en hjælpe mig med at hæve maskinen. Hold da kæft for nogle bønder. Nå udover en øm hofte så er det kun min ære der har lidt skade og udover skader på kåbe samt en bøjet gearvælger kunne jeg fortsætte hjem til Aalborg en erfaring rigere. Og så lige dragten: den ligner noget der er løgn. Nå når det nu skulle være så var det billigt sluppet. Nu må Vifferen en tur på skadestuen heldigvis et forsikringsanliggende.
OG jo glæder mig til den er lavet så jeg kan komme ud og spinne nogle flre kilometer af på klokken
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.682
men lige til info, lædertøj har kun det halve styrke når det er vådt, lige en grund til at køre i goretek når det ikke soler ned
apr 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23
Solen skinnede da jeg drog afsted men læderet holdt godt nok.
Det var som en gang mudderwrestling ha ha
Stor opmærksomhed da muddermanden køret hjemad
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
;O)
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
apr 2009
Tak for det ! Tror sgu ikke læderet bliver til god brug igen og hjelmen skal skiftes da den fik et gok
jun 2005
apr 2009
Ja da hvad har man ellers forsikringen til nu må jeg så lige tage slagsmålet med forsikringsselskabet
Tak for dit svar
jun 2005
apr 2009
Enig jeg skal nok kæmpe for min ret.
De skal bare betale ved kasse 1
Mudderslide