{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

JAF
JAF
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23

Mudderslide {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur.
Uvejret overaskede i Nordjylland, Fuck DMI, enkelte byger. Jo tak et veritabelt skybrud! Det kan man sgu da ikke kalde enkelte byger. Da det værste haved lagt sig kørte jeg videre hjemad
I langsomt tempo gennem Kongerslev. Der lå en masse vand på kørebanen og en del af den lokale befolkning stod med koste og anden habengut så ville passere langsomt indtil slabam.
Under det der lignede frisk regnvand lå der en halv pløjemark så det var som brun sæbe. Dækkene mistede grebet og motorcyklen kurede og jeg efter. Fuck...
Heldigvis var udstyrret i orden (Arlen Ness læder) så udover en skadet stolthed så skete der kun material skade. Men for pokker da kunne de lokale fjolser ikke have vinket med arme og ben så havde jeg stoppet omgående mod min sikre vælte kurs. De stod som en flok moderløse lam. Da jeg var styrtet måtte jeg selv bede en hjælpe mig med at hæve maskinen. Hold da kæft for nogle bønder. Nå udover en øm hofte så er det kun min ære der har lidt skade og udover skader på kåbe samt en bøjet gearvælger kunne jeg fortsætte hjem til Aalborg en erfaring rigere. Og så lige dragten: den ligner noget der er løgn. Nå når det nu skulle være så var det billigt sluppet. Nu må Vifferen en tur på skadestuen heldigvis et forsikringsanliggende.
OG jo glæder mig til den er lavet så jeg kan komme ud og spinne nogle flre kilometer af på klokken

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mudderslide
Kommentér på:
Mudderslide

Annonce