{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.062 visninger | Oprettet:

Dele til kawasaki gpz 500 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg var så dum/uheldig at jeg bremsede lidt for hårdt før et sving og væltede.
Så nu er venstre sidespejl revet af, venstre blinklys foran er også væk, den bagpå mangler glasset, koblingsgrebet er færdigt og den del af styret der holder håndtaget er knækket af.
Hvor finder jeg billigst de dele, og skal jeg holde mig til orginale eller ej og kan det betale sig at købe fra USA(hvad koster fragt, told, moms osv.)
Derudover blev frontkåben revet delvist løs og fik en del ridser, hvordan fusker man bedst den fast igen?(den er revet ved den skrue bagerst ved tanken i begge sider).

Det skal siges at den skal kunne synes med de dele, så derfor ved jeg ikke om uorginale dele er ok?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele til kawasaki gpz 500
  • #1   6. sep 2009 har du overvejet, at finde en doner cykel i tyskland ?

  • #2   6. sep 2009 Nej ikke rigtig, det er jo kun småting den mangler, så jeg synes måske det er lidt voldsomt at købe en donorcyke for et blinklys, et sidespejl og en del til styret, et koblingsgreb, men hvad ville sådan en donorcykel da stå i?

  • #3   6. sep 2009 Nu er original dele jo aldrig billige, men det billigste sted at finde nye original dele er her: http://www.cmsnl.com/
    Men hvis du vil ha' brugte dele er eBay jo et godt sted at lede.


  • #4   6. sep 2009 Holger D, tak for linket, det ser ud til til at være ok priser, men kan det passe at de ikke har sidespejle?

  • #5   6. sep 2009 vil tro omkring 5000,-

  • #6   6. sep 2009 Du skal huske at lægge 19% oven i beløbet - det er noget afgift?
    Det er dog stadig meget billigere end at købe dem fra f.eks. onlineparts (som får delene fra samme sted).
    Med mindre delene er udgået/udsolgt burde de ha' alt til din maskine, men jeg har opdaget at mange dele til min maskine er udgået.


  • #7   6. sep 2009 Holger D Er du helt sikker på der er 19 % afgift?, for handel inden for EU mener jeg ikke der er nogen form for skat/afgift på og firmaet ligger da i Holland.


  • #8   7. sep 2009 Hver gang jeg har købt noget derinde er der røget 19% omsætningsafgift på ...det står også derinde under FAQ:

    Do I have to pay VAT / TAX

    Value Added Tax, VAT, is a general consumption tax assessed on the value added to goods and services.

    It is a general tax that applies, in principle, to all commercial activities involving the production and distribution of goods and the provision of services. It is a consumption tax because it is borne ultimately by the final consumer. It is not a charge on companies. It is charged as a percentage of price, which means that the actual tax burden is visible at each stage in the production and distribution chain. It is collected fractionally, via a system of deductions whereby taxable persons (i.e., VAT-registered businesses) can deduct from their VAT liability the amount of tax they have paid to other taxable persons on purchases for their business activities. This mechanism ensures that the tax is neutral regardless of how many transactions are involved.

    EC countries are:

    Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Italy, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden and United Kingdom.


  • #9   7. sep 2009 Okay, jeg havde bare ikke hørt om en sådan skat før, men det svarer jo nok til den danske moms.

  • #10   20. sep 2009 Det er godt kun sidste gang jeg handler der, når man få dage efter man modtager varen finder ud af at man på en dansk hjemmeside kan købe et uorginalet sidespejl for under en tredjedel af hvad man gav der, det samme gælder blinklys og koblingsgrebet passede overhovedet ikke. Det er træls at give en helt absurd overpris for dele for at de skal være ens med resten af cyklen for så bagefter at finde ud af at der sad uorginale dele på mc i forvejen, så nu passer det slet ikke sammen.

Kommentér på:
Dele til kawasaki gpz 500

Annonce