{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drift lige den bike der tak...
  • #1   6. sep 2009 Hjælper det egentlig noget på racerbanen? eller er det kun ren showoff?

• #2   6. sep 2009 I denne sport er der ikke tid til Show opvisning
    De køre på kanten hele tiden ( men det holder varme i dækket )

De henter nok lidt ved det da der er max træk på heletiden

• #3   6. sep 2009 Der kæmpes og det giver da også belønding
    http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA&feature=fvw

• #4   6. sep 2009 Ren showoff...De er dygtige men det giver ikke bedre tider at køre sådan og det der vises er opvisning og ikke et løb...
    Mvh Danny

• #5   6. sep 2009 Kan man ikke meget let risikere at den lige pludselig tager fast og cyklen vælter? Eller er de så dygtige at måde de gør det på kan kontrolleres?

• #6   6. sep 2009 Tror ikke det giver en skid i bane race men det er alligevel ret imponerende, at se på.

• #7   6. sep 2009 Det som det kræver er jo power nok... og en cykel der er strammet rigtig godt op i affjedringen bagtil... Så er det jo lige med at have en god kurve hvor man tør og smide den ind igennem i et af de lave gear også med fuld gas på... sådan gjorde jeg ihvertfald dengang den slags blev øvet på mols... om det er farligt... tja alt er jo relativt... jeg synes selv jeg havde kontrol over det dengang og det virkede ikke hasarderet... udover det jo kræver at cyklen frigiver en del power... når lakridsen skal spinne... men spørger du mig er det den slags spinning jeg bedst kan lide... det som den kan løbe ud i er vel det man kalder en highsider hvis dækket pludselig får bid og sender cykel og fører afsted som en raket op/ind i svinget... og ja det er farligt....

• #8   6. sep 2009 Og manden der gjorde den kørestil til sin signatur:
    (link fjernet)

Jf. McCoy var det ikke for showoff han gjorde det. Ved at spinne dækket rundt (og han gjorde det meget) kunne hans dæk holde længere tid end hvis han ikke gjorde det. Lyder umiddelbart underligt, at dækrøg får gummiet til at holde i længere tid, men ifølge ham selv, gav det dækket en hårdere overflade når det blev varmet sådan op, og så bagefter kølet ned på langsiderne, og dermed bedre holdbarhed. Og noget kunne tyde på det, for mindes da bestemt han kunne køre stærkt med god kontrol over MC'en selv på sidste omgang.
    I selv samme artikel fortalte han altså at hans dæk holdt bedre med den kørestil, end hvis han ikke gjorde det.

I dag er dækteknologien jo kvantespring længere fremme, så tvivler på de opnår samme fordele nu.

Kommentér på:
Drift lige den bike der tak...

Annonce