1.227 visninger
|
Oprettet:
mc køre kun på benzin? {{forumTopicSubject}}
Hej mc galleri.
er det kun 2 taktere hvor man skal blande olie i benzinen?
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 51
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 795
Der er vel ikke noget mærkeligt i at han spørger hvis han seriøst ikke ved det? Er det underligt folk har en PC hvis de ikke ved hvad den rent faktisk indeholder? ...her er der RIGTIG mange der ville få dumpe-karakterer
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
mc køre kun på benzin?