1.109 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Christian N
Christian N
Emner: 4 Svar: 290

Fed Track Day.. MEN Fed Track Day.. MEN

Jeg havde en rigtig fed track day på Padborg Park med min grønne Bandit 600, men jeg havde nogle problemer som nogle af jer måske kan hjælpe mig med.

Jeg havde problemer med min forgaffel som bundede ud under nedbremsninger og generelt føltes for svampet. Ville en kraftigere fjeder og tykkere olie afhælpe problemet, og vil jeg generelt få mere ud af cyklen med en ny bagstøddæmper?

I svingene havde jeg problemer med at mine fodvilere og udstødning skrabte mod jorden (skal lige tilføjes at den er sænket) vil det her være nok at hæve den?

Er der ellers nogle af jer der ville have lyst til at bytte med noget mere sportsligt (uden en særlig mer pris)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed Track Day.. MEN
  • #1   10. sep 2009 Dæmpere og fjedre betyder mega meget. Især når man kører tættere og tættere på grænsen. Mange cykler er heller ikke sat særlig godt op fra fabrikken - det er et kompromis imellem mange ting /touring, comfort/race.

Ligeledes bliver fjedre og dæmpre over tid ofte dårlige. Og nye købere af brugte cykler har ingen pejling på hvordan den egentlig skal føles (factory). De kører uvidende videre ...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   10. sep 2009 Nu ved jeg ikke hvilken Bandit du snakker om, for den er ikke oprettet herinde... *host*host*

Suzuki har mange modeller som passer bagdæmper og forgaffel på tværs af hinanden, så det behøver ikke koste en formue at opgradere - for det er der ihvertfald brug for.

• #3   10. sep 2009 her er et link hvis du vil justere lidt selv.
    http://www.gostar-racing.com/club/motorcycle_suspension_set-up.htm
    måske det er nok.

• #4   10. sep 2009 Danditten har affjedring taget fra nederste hylde, så en opgradering vil i den grad hjælpe. Samt at få den op i normal højde.
    Det behøver ikke være Öhlins, selv de billige alternativer fra Hagon mv. er også en forbedring.

• #5   10. sep 2009 alternativet ku være at skifte til en anden mc smiley som du også selv nævner .hvis du er blevet bidt af bane kørsel vil du aldrig blive helt tilfreds med din bandit ...så overvej hvad der er vigtigst for dig inden du sprøjter nye dele på den .bane eller vej ??en racer bliver den aldrig

• #6   10. sep 2009 (link fjernet)

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 290
    #7   10. sep 2009 Mange tak for svarene alle sammen, jeg vil afprøve nogle af jeres forslag.

@Sajmon. Jeg låner min venindes kamera en af dagene, og så skal jeg nok få den mc oprettet (bukker mig i skam)

Kommentér på:
Fed Track Day.. MEN

Annonce