1.473 visninger
|
Oprettet:
Prøveplader {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg kørt en del på prøveplader men hvad sker der hvis man kører på en udenlandsk mc, hvad kan man slippe afsted med og hvad kan man ikke.
Kan jeg køre til et træf i Nyborg og sige jeg skal mødes med en køber der eller hvad?
Skulle jo nødig til at stå med en afgifts sag på halsen!!!
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.060
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.060
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
fortæller vist mere om dig end om mig.
Egoismen er vist kommet for at blive.
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 500
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 500
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 331
Bøden er at man betaler afgiften TO skriver og siger 2 two twice gange
Så om det er billiger i det lange løb som jægeren sagde ved jeg ikke
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 420
Skrevet: 11-09-2009 10:15:20
hahaha...........siger manden der arbejder sort, køber smugler tobak og skriver ekstra kørsel på skatteskemaet ????
-----------------
tyv tror, hver mand stjæler....
Prøveplader