Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 med diode baglygte
  • #1   16. sep 2004 Hej Peter og Benny
    Den kom faktisk i 2001 med diodebaglygte, men der er jo solgt en del årg 2000 med den "store" baglygte som der er på min, som jo er til salg... :o)

Rolf

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #2   17. sep 2004 Hvis den har den "store" baglygte, er det en 99 - 00 cykel, men derfor kan den jo saktens være inporteret/registreret i 2001 - dd.
    Jeg har godt set en masse ann. på dba.dk på påstået 01 modeller, med "store" baglygter, men det er altså fup. Det er altså 99 - 00 modeller.
    CB

• #3   17. sep 2004 Hej Christian
    Jeg har selv haftmin til salg på DBA og skrev også årg 2001 selv om det er en 2000 model, men den er indregistreret 2001 så det er nok ikke lige helt fair at du skriver at det er fup.
    Men det er jo din holdning til det.

Rolf

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #4   17. sep 2004 Hej Rolf
    Men strengt taget er det jo fup. Hvad med den evt. køber der leder efter en '01 R6, feks. fordi han gerne vil have diode baglygte, og kommer ud og kigger på din. Bliver han ikke slemt skuffet når han finder ud af at det er en 00 model. Burde man så ikke skrive at et var en 00 model inreg. i 01??
    Jeg hørte faktisk engang om en bilforhandler der måtte give noget af salgssummen tilbage til køber (efter en retsag), nettop fordi han havde lavet det nummer. Bare måske noget man skulle tænke over.
    CB

• #5   17. sep 2004 Hej Christian
    Jo, det burde man måske, men det er ikke altid lige til at få plads til det hele med den smule spalteplads der er på DBA.
    Tror faktisk også at de fleste der skal købe en mc sætter sig mere ind i modellerne end billisterne gør og derfor ved de også at der findes forskellige modeller
    Det er meget normalt at folk spørger om det er den ene eller anden model
    Men jeg kan sagtens følge dig og det er da klart at hvis det er en "grøn" motorcykelist der skal købe sin første er det jo ikke sikkert at vedkommende er opmærksom på dette.
    Rolf

• #6   18. sep 2004 Diode baglygterne kom i 2001.. Har selv haft en 2000 R6, og ærgede mg over jeg ik fik en 2001 model.. så den er god nok.. Det står også i Mc-Revyen! ;o)

Kommentér på:
R6 med diode baglygte

Annonce