{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ultimativ super motard
  • #1   13. sep 2009 Ultimativ og holdbar hænger sammen som ild og vand.

Hvor mange km. pr år?
    Lange ture?
    Daglig transport?

• #2   13. sep 2009 turen bliver på MAX 50km og det er max. ca 4500km om året. ja den vil blive brugt når det ikke regner

• #3   13. sep 2009 KTM ville jeg helt klart anbefale.
    Har lige anskaffet mig en KTM 640, og er meget positiv overrasket. Den trækker fint på hjul i 2. gear smiley

• #4   13. sep 2009 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=61235

har været hene og se og prøve denne maskine i dag. er det en fin maskine?

• #5   13. sep 2009 Det må Henrik hellere svare på, men jeg ville ikke mene at det var en af de mest holdbare maskiner.

• #6   13. sep 2009 Ærgeligt min 710´er lige er "solgt" smiley

Hvad med start måde? Skal der være elstart eller ligemeget?

Der er jo masser af fede motards, men nogle kan kun sparkes igang

Er det til spas, leg, ballade? eller som transport middel?

• #7   13. sep 2009 helst el start men det skal ikke være et most. det skal være til det hele, den skal bare være på plader.

• #8   13. sep 2009 Til det hele så er en KTM 640´er, 625´er 660´er (ingen elstart) et godt bud.
    Kan bruges dagligt med ok komfort og service intervaller, og stadig masser af power og stor funfactor

Ellers måske noget XR600R?

• #9   13. sep 2009 Med det budget og med krav om holdbarhed...
    Uden elstart er et fejlkøb... Glem 660eren,.

KTM 625 SMC eller en SXC med motardhjul...

Saft, kraft og holdbarhed!

• #10   13. sep 2009 Ja i sidste ende ende rman sq på KTM. De andre wannabees som XR600 og DRZ 400 motarderne kan godt pakke sammen smiley

• #11   13. sep 2009 XT600R hedder den smiley

• #12   13. sep 2009 Igen forkert gamle dreng...

XT660X....

• #13   13. sep 2009 Hvad med en super allrounder... KTM DUKE II, 625ccm. Jeg er blevet positivt overrasket over den jeg har holdende...
    Mvh.
    Lars

• #14   13. sep 2009 Arghh ja R´en er den med knopdæk?
    Prøvede den sidste år, der er solgt med motard hjul, dvs x´en Var ikke synderligt imponeret, nok derfor jeg ikk ekan huske navnet smiley

Samme med DRZ`en, havde byttet mig til en af motardene, den blev hurtigt sat til salg igen. Hvordan den er i terræn ved jeg ikke.

• #16   16. sep 2009 husabergen er da fin kørte 40 timer på den uden problemer..

• #17   16. sep 2009 40 timer....
    Hihi...

Det er da ikke nok til at sige om den holder...
    Ja, jeg antager du kører bane på den og det er ganske hårdt ved dem også.

Min EXC havde kørt mange, men ved ikke hvor mange timer da jeg købte den som en udkneppet ged for 9 mdr. siden.
    Siden har jeg kørt +150 timer udelukkende enduro og offroad.
    Valgte at renovere den da den fik et lille olieforbrug efter en tur i Polen.

Nu har den så kørt 30 timer siden og går som den onde selv var efter den.

Selvom jeg er meget glad for excere ville jeg ikke anbefale dem til gadebrug da den slags maskiner skal serviceres mere end de fleste får gjort. Det samme gælder Husaen.
    Mange har dem så kort tid at de dårligt når 2 service.
    Jeg mener at jeg er på mit 16. olieskift, 3 kædekit, 2 sæt kædeglidere m.m.m....
    Jeg elsker hver en time der går med at køre og skrue.

Til vej tror jeg SXC og SMC er der hvor fornuftsgrænsen går mht. hvor hardcore det bør være...

• #18   17. sep 2009 det kommer jo så an på hva man vil jeg kørte på vejen på bergen og det skal min exc også syntes personelig at en LC4 er for tung og doven men skal man ha exc,husaberg FS eller noget husqvarna smr så skal man sgu ha forstand på hva det er man har med at gøre...

• #19   17. sep 2009 Jeg syntes nu ikke en LC4 er for tung og doven, kan måske se problemet med vægten hvis man kører på små skovstier. Men på landevejen syntes jeg ikke det er et problem.
    Min har fået en Akapovic udstødning som det eneste og den trækker langt bedre end min gamle Honda XR600R som havde både højkomp. stempel, fladspjæld og supertrapp udstødning.
    KTM´en vejer 145kg mod hondaens 125kg så vidt jeg husker.

• #20   17. sep 2009 Martin...

Tung og doven er også hårde ord..
    Jeg kender det godt...
    Man er imponeret over at ens nye legetøj kan mere end en selv og tænker... Det blir ikke vildere...
    Men, der tager man fejl.
    Akrapovic på 640 er det de unge vil have, men jeg ville til hver en tid vælge KTMs egen SXC/SMC originalpotte og skifte til en Keihin FCR41 i stedet. Se det gir timers af sjov...

Jeg er ret glad for LC4, men 640 er altså noget gumpetung og mangler spræl. At en mc kan gå på hjul i 2. er ikke nok. Det kan min søns gamle DT125 også med den rette teknik.
    Ikke misforstå mig. 640 er en dejlig maskine. Var selv i Skotland sidste år på min Adventure og har haft 10-15 forskellige udgaver af LC4.
    Når vi snakker motard er der flere versioner af hvad folk vil.
    Hvis vi snakker om lidt sjov og stil med det rette look foran grillen er 640 absolut super.
    Snakker vi om at reelt vil køre sidelens på de lokale sogneveje i powerslides er det de mere hardcore som EXC, Husa m.fl.
    Jeg fornemmer at trådstarter vil noget der i mellem og der er 62SXC/SMC et godt kompromis da den er lettet for noget af flæsket og optimeret med det fineste indenfor karburering.

Som med kærester, biler og motorcykler er alt et kompromis...
    Og alle vil noget forskelligt...

• #21   18. sep 2009 Hej Jesper.Du kan købe min Duke.Den kan det hele. målt til 55 hk på baghjul.Den kan du også holde til at køre længere ture på.Og så er serviceintervallerne også længere.

• #22   18. sep 2009 Og til den pris,har du også penge til at få den malet i den farve du vil.

• #23   18. sep 2009 Man maler sgu da ikke en duke..
    Man skifter plasten.
    Det er også billigere!
    ;O)

• #24   18. sep 2009 hvor kan man købe plastik til ktm henne?

• #25   19. sep 2009 alt jeg skal bruge til min ktm køber jeg ved actionsport i herning de sender og man har det dagen efter..

Kommentér på:
ultimativ super motard

Annonce