1.509 visninger
|
Oprettet:
politiet {{forumTopicSubject}}
Har politiet ikke bedre og tage sig til end genere folk kl. 2 om natten når man køre lidt frisk på sin mc.... de er bare for meget de skide politifolk......
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 611
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 28 Svar: 226
hvad blev det til ?
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 22
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.737
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 143
Det er bla. derfor de er der.
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 373
mar 2007
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.792
mar 2007
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 19
Suzuki Eleven - din kommentar fortjener mindst 10 slag i den bare med en stålwire. Det er folk med din holdning, der ødelægger det gode ry for mc´ister.
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 850
Men fart og sprit ser selvfølgelig også bedere ud i pressen, sådan at alle de gamle og Berlingotyperne kan blive forargede og tro at færdselspolitiet gør en framragende indsats. Alt imens de ikke selv fatter hat af at gebærde sig i trafikken.
jul 2008
Det kunne måske afhjælpes med mere Politi på gaden. Men sådan kan man jo blive ved.
Om de irritere folk mere end de gavner? Jeg tvivler, men det kan vi diskutere til evig tid.
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 481
Ja lad dog dem tage sig af de "rigtige" forbrydelser og lade os køre og opføre os som vi vil! ... cmon , vær du bare glad for du slap for et klip
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
men det her er nok evt hvorfor de stopper folk der kører lidt frisk også om natten
http://ekstrabladet.dk/112/article1225239.ece
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
http://ekstrabladet.dk/112/article1225248.ece
er scu nu pænt tilfreds med der er nogen de idet mindste får også om aften
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
Betjenten i denne:
http://ekstrabladet.dk/112/article1225248.ece
Siger noget fornuftigt, ALLE kan køre stærkt, MEN ikke alle kan køre bil...
DET kunne lige så vel være MC....
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 571
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
For det er som regel altid de "hårde drenge" der piver højest herinde når de er blevet pålagt "kontingent" fra "potjens".. he he..
Kører man for stærkt og bliver nappet i det... Tja.. så koster det altså.. Men det er der altså ikke noget nyt eller sindsoprivende i.. Og det ved man jo godt så snart nålen ryger over det tilladte...
Og noget helt andet.. så er der jo nok en grund til der er så mange betjente kl 2 om natten i Esbjerg...
Og tænk lige over hvor mange gange man egentlig har kørt for stærkt og ikke er blevet nappet.. så 1500 dask er sgu da billigt sluppet...
Betal og kør videre... thats it...
mar 2007
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Suzuki Eleven! : Det er så dit valg.. Men ville nu gdt se om du kunne køre fra en MC-betjent der var fast besluttet på at du skal stoppes..
Desuden mener jeg da det er bedre at æde en evt bøde på en tudse eler to, end det er helt at makulere kørekortet.. Bare mit synspunkt... hvad andre mener og gør med deres, vil jeg ikke blande mig i...
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 142
sep 2008
sep 2008
Jeg kører også friskt til, men skruer da ikke hjernen af.....
mar 2008
Spil du bare hård gut på landevejen, men lad venligst være med at tage andre end dig selv med i døden den dag dit vovemod tager magten fra dig.
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.264
Ja jeg kører også for stærkt og synes det er pisse sjovt, men når jeg gør det, så forventer/tror jeg ikke billister de overholder deres vigepligter... Det er for pokker ens eget ansvar at komme levende hjem, man kan ikke komme blæsende med 120-30 stykker og så blive sur når der så er nogen der kommer til at trække ud foran en, den situation burde man have forudsagt selv... Bare min mening.
Så det er nok derfor politiet også arbejder på skæve tidspunkter. Godt arbejde til lovens lange arm.
Til Suzuki Eleven. Hvis du nu skulle køre fra en mc betjent, så tror jeg du skulle stå noget tidligt op.
Et godt råd ville nok være at lære, at køre noget hurtigere i sving. Ellers napper betjenten dig i det første sving du kommer til, han kører jo i modsætning til dig ikke med støttehjul mere
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.130
Det er jo netop typer som dig med dine fejlagtige betraktninger af hvad MC handler om, der har undergravet den sande ånd i motorcyklisme.
Det har aldrig været meningen at "pæne" piger, gamle mænd og fredelige folk skulle køre mc...... Og det er faktisk jer der ødelægger det for os der har fattet hvad det handler om, med jeres evendelige pis om at køre pænt.....
Kan i ikke finde på et anden betegnelse end bikere eller motorcyklister til jer selv, for i er ingen af delene...
mar 2008
Der er et gammelt ordsprog der hedder "man skal ikke lære en gammel hun at skide". Jeg er opvokset med mc´er. Kunne godt tænke mig at du fortalte min bror som har rundet de 50, at han efter at have kørt touring i over 32 år, at han var en gammel idiot der burde stalde kværnen op, så der kunne blive plads til jer "ægte" mc´ister der kører med armen fremfor med hovedet.
I er begge pragteksemplarer på hvorfor der stadig hænger en tyk tåge af dårlig omtale af motorcyklister. Har desværre set nogle stykker af jeres slags der ikke klarede vovemodet på asfalten.
I øvrigt kan I klade mig alt hvad I lyster - I sidste ende ved jeg hvem af os der er den klogeste. hvilket flertallet af kommentarende i tråden også fortæller.
mar 2008
mar 2008
God bedring til ham.
Vi er alle bikere/motorcykelister eller hvad pokker i vil kalde det, med hver vores indstilling til hvad en god tur på kværnen er.
Men at man ikke er ovenstående fordi man ikke er til race, er da den værste gang bavl at lukke ud.
Hver sin lyst, men man bør da kunne føre en debat, med en smule respekt for hinanden
jul 2006
Det er selvfølgelig noget skidt det med din søn, men det er en helt anden sag.
Der har altid hængt en tyk tåge af dårlig omtale omkring det at køre på motorcykel.... Det må enhver der har kørt så længe som dig da vide...
Det nye er at nu er der efterhånden også mange motorcyklister der omtaler andre motorcyklister dårligt, og derved er med til yderligere at piske den dårlige stemning op.
Jeg aner intet om din bror, og kan derfor ikke udtale mig om hvad han bør gøre. Men folk der himler op om hvordan andre mennesker skal opføre sig i trafikken, fordi de selv mener at have den korrekte kørestil pisser mig i den grad af, for mage til ignorance og fejlskudt bedrevidenhed skal man sgu lede længe efter.
Alle... Jeg gentager.. Alle synes selv de køre på en måde der er passende i forhold til ditten og datten.. Men heldigvis er det ikke alle der i zombieagtige vendinger bliver ved med at at lege skolemester...
Kør nu fornuftigt og pas på jer selv derude.... Det gør jeg nemlig...
jul 2006
Det var et provoindlæg.
Selvfølgelig skal der være plads til os alle, og hvad vi nu vil kalde os.
mar 2008
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
DET SAGT, damn jeg elsker at køre på motorvej i Sverige..
I Torsdags på vej hjem, var sent på den til en samtale med præsten, om barnedåb her i weekenden.
Kørte for hurtigt, det må jeg ikke, er klar over det, MEN i Sverige trækker folk sku ind, når de er færdige med overhalinger...
På 2 timer, mødte jeg ikke en eneste der skulle give finger, provokerer, blive i overhalings banen eller lignende... når folk var færdige med feks. en overhaling trak de ind, og jeg kunne give gas igen...
Krydser broen, og da jeg kom op af tunellen, og 1 skide afkørsel frem, havde jeg mødt 2 fuckfingre............
DET er problemet med at være BIKER eller lignende.. at folk absolut skal gøre det til 2 forskellige grupper i trafikken, i stedet for at samarbejde der!!!!!!
DERFOR er jeg trafikkant!!
(stavefejl er uden merudgift!!)
jan 2007
Følger: 43 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 162 Svar: 2.425
Motorvejskørsel i dette land er fuldstændigt sindsygt.
Hvorfor skal folk ligge i overhalingsbanen konstant??? Det hedder overhalingsbanen. Overhal og kom af banen igen.
Er glad for at bo nede sydpå. Ja grækerne kører ligesom de blinde de sloges. Men motorvejskørsel på MC dernede er en fryd.
Den stiblede linie mellem de to spor længst til venstre (3-4/4-5) er MC-banen. Er der kø-kørsel så er det bare om at få sig bevæget derud med sin MC og komme afsted.
Har oplevet 30 km. kø der bevægede sig med 30-40 km/t men på MC'en gik det fint med 100 på den før omtalte linie. Alle trækker til side. (Uskreven regel)
Prøv det i DK og du kan være sikker på at der skal ligge en bil lige der. (Der er sq ingen der skal hurtigere frm end mig)
politiet