Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corsa vs. Pilot power
  • #1   21. sep 2009 Har kun prøvet pilot power, og der har jeg kun rosende ord tilovers - det skulle da lige være at der ikke er så mange kilometer i dem. Når de først er blevet varme sidder de på vejen som tyggegummi i et sving.

• #2   21. sep 2009 hej Asger L
    hvad er ikke så mange kilometer

• #3   21. sep 2009 har ikke prøvet de andre men har kun rosende ord for Michelin pilot power. det er ikke uden grund yamaha´s sports maskiner er monteret med dem fra fabrikken.
    Michelin pilot power 2TC holdt ca7000km med frisk kørsel på min busa..

• #4   21. sep 2009 7000km er der ok

• #5   21. sep 2009 Jeg har ik formået af få mere end 3500-4000km ud af sådan et bagdæk, og det på en lille 600cc bandit.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #6   21. sep 2009 Kan folk for faen ikke lade være med at skrive hvis deres eneste kommentar er "dem jeg bruger er goe'!"....

Pirelli Diablo Strada og Corsa er henholdsvis touring og sports versionen af det samme dæk.
    Jeg kan på min SV1000 køre ca 7500km på et Strada bagdæk - og 6500 på et Corsa, og i begge tilfælde ca det dobbelte på de respektive fordæk.
    Strada står klippefast på vejen uden nogen som helst opvarmning, hvor Corsa skal bruge 4-5 minutter med frisk kørsel før det bider ordentligt.
    Strada står klippefast i regnvejr hvor jeg aldrig rigtigt er blevet gode venner med Corsa.
    På bane vil Strada begynde at blive mishandlet lidt tidligere end Corsa, som kunne tyde på at Strada's arbejdsområde ligger lavere i temperatur end Corsa.

Jeg kan køre absolut max 5000km på Pilot Power bagdæk, og udover at man ikke kan lægge cyklen lige så meget ned som med Strada, opfører det sig meget ens med det. Hvis man gerne vil se badass ud på grillbaren, så skal man købe Pilot Power, for det får man slidt helt ud til kanten meget nemt. Det er et supergodt dæk, men slides for hurtigt efter min mening.

Husk på jeg har en 1000ccm V2 som er kendt for at slide bagdæk hurtigt - så det er ikke sikkert min oplevelse af dæk er ens med andres.

• #7   21. sep 2009 seriøst godt svar Sajmon, takker

• #8   21. sep 2009 ja det må man sige er et fyldest gørende svar Sajmon !!

Kommentér på:
Corsa vs. Pilot power

Annonce