{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla RSVR 05 + 187 cm = ?
  • #1   7. mar 2006 mmm du kommer til sidde noget som "en frø" med den højde *GG* Har selv prøvet den nogen gange efterhånden og er 190 cm. Ja det kan sagtens gå med et andet kåbe glas ala' DB men til de lange ture er det en forsel være en bettefis.. Men er det drømmen sådan en ny RSV'er er jeg sikker på du nok skal finde dig til rette på den .. der er jo som skrevet både mulighed for højere kåbe glas og man kan evt. få et tilbage rykker sæt på for en lidt mere behagelig sidde stilling.

• #2   7. mar 2006 Tusind tak...jeg glæder mig til at prøve dem noget det fucking sne og salt forsvinder...

• #3   7. mar 2006 Nu er der også den sandsynlighed at du ikke har samme kropsbygning som Jan, og derfor sidder ok på en Mille....

/
    Jesper

• #4   7. mar 2006 det ved man jo ikke...nu er jeg ikke den mindste fyr i verden!

• #5   7. mar 2006 Jeg er 180 cm høj, er det ikke en god højde til de fleste cykler?

• #6   7. mar 2006 Nu er RSV-R'en jo ik en touring maskine, så man sidder noget krøllet sammen....men sådan er livet jo en gang hvis man vil køre den stil. Jeg er 184 og har den "gamle" Mille. Den er lidt mere kompakt og det er nu ik moget problem for mig. Min svoger havde en RSV-R sidste år, er også omkring 185....og jeg har heller ikke hørt han beklage sig over sidde stillingen. Men tag da ud og prøv en live...det er nok den rigtige måde at finde ud af det på. Der er jo også en mulighed i at smide et par justerbare fodhviler på den.

Kommentér på:
Aprilla RSVR 05 + 187 cm = ?

Annonce