4.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Station 2, politi jagt på mc folk. Station 2, politi jagt på mc folk.

Mandag d. 28 kl. 20.50 viser TV2's Station 2:

"Station 2 Special: Fartstrømer på MC-jagt

Til motorcykeltræf i Skagen.

Politiet har igennem flere år set motorcyklister køre vildt og
hensynsløst, når de i juli måned skal op til Skagen og Danmark...s største
motorcykeltræf, Træf på Toppen. Politiassistenterne Kim Michael Madsen
og Jan Sabro måtte i de civile videovogne køre langt over 200 kilometer
i timen for at stoppe de hurtige motorcykler."

- bare lige i tilfælde af at det skulle interessere nogen...Læs mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Station 2, politi jagt på mc folk.
  • #1   28. sep 2009 jeg sidder helt sikkert foran skærmen 20.45

• #2   28. sep 2009 så kommer mc folket 100 procent til at fremstå som pshykopater igen smiley

• #3   28. sep 2009 Så kunne man jo også med fordel gå ind og læse lidt omkring havd de steriotype borgersvin inde på bilgalleri'et har at sige til det smiley

• #4   28. sep 2009 det er sku da klart folk køre stærkt.... hehe det er sku da fordi der er så langt derop.. det må jeg sku hellere optage

• #5   28. sep 2009 Håber de nævner i programmet at det stort set kun var billister der blev taget i spritkontrollen...
    Måske de til næste år skulle bruge deres energi på at stoppe spritbillister på vej hjem fra jazz festival i skagen i stedet for træf på toppen.

• #6   28. sep 2009 hehehehehe.. hold nu op.. vi lever jo i dk for f... da.. vi ved det jo.. hvis vi er utilfredse er vi jo velkommen til at flytte... smiley gad egentlig godt at se hvor mange i dk der mener de overholder færdselsreglerne.. og så se hvor mange der egentlig gør det!! nu tænker jeg bare på sådan en ting så sammenfletning.. er der kun 10% der kender de regler??

• #7   28. sep 2009 Jeg tænker nu også på dem i bil.. tag du til kolding og køre fra storcenter og ud mod motorvejen i myldretid.. så skal du se hvad jeg mener!! smiley griner hver gang jeg kommer der.. og når man så følger reglerne så bliver folk sure og køre ind foran dig eller presser dig på en tåbelig måde.. jeg venter dog stadig på der er en der køre ind i mig så de kan lære at det er dem der skal betale.. smiley

• #8   28. sep 2009 Har nu faktisk set udsendelsen og det falder IKKE ud til vores fordel!!!
    Damn det er nogen dumme kommentarer der kommer og de har bare ramt præsis de 5% af mc´er der ødelægger det for alle de andre!

Glæd jer!

• #9   28. sep 2009 Der er mange selv retfærdige især politikere...bare se det seneste..med ham Mini-Nazisten fra Dansk Folkeparti..han blev stoppet i bil...mistanke om spritkørsel...meen han kørte desværre bare FOR LANGSOMT smiley

• #10   28. sep 2009 Til Morten.
    Jeg håber du kommer til at vente længe.

I den slags sager bliver der gjort halv skade UANSET hvem der har skylden. Så det er bare om at passe på.

Men jeg er enig med dig det er håbløst.

• #11   28. sep 2009 Lad mig være den første til at smide benzin på det i forvejen eksploderende bål.. Hvad er det præcist der definerer de 5% i nævner? Hvornår er man syg i hovedet? Hvornår hører man under de sidste 5%?

Bare af nysgerrighed smiley

• #12   28. sep 2009 nogle klubber har sågar meldt ud de tilhører den sidste 1 % smiley

• #13   28. sep 2009 Camo

ved det heller ikke ?
    Alle der har en mc der kan lidt hiver den vel i øret i ny og næ, og det er der vel ikke noget nyt i. ? nogen mere end andre selvfølgelig... snakker vi bil er det nok det samme. . .

Apriliaegernet Avocado !
    1 % hva mener de med det? dem der aldrig når fartgrænsen :))

men glæder mig til og se programmet i aften, selvom det nok ikke er go omtale af mc`lister

• #14   28. sep 2009 Jeg tror nu ikke der er ogel der kan sige sig fri for at har gjort noget fuldstændigt åndsvagt på mc som vi sikkert angrer endnu eller ???

• #15   28. sep 2009 synes sgu det er godt nok der er nogen der er med til at sørge for at videovognene ikke soder til... men bliver brændt "rene" engang imellem...

og jo har da gjort noget på mc jeg har fortrudt...

• #16   28. sep 2009 http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-25191045.html?ss

Et lille klip om programmet. Skal nok blive grineren smiley

• #17   28. sep 2009 er der ikke en der har et link til det gad godt se det.??

• #18   28. sep 2009 He He... jeg syntes sgu det er helt ok at de håndhæver loven hvad ang. fart....Osv.....
    De kan da bare tage mig, hvis de kan fange mig.....
    Men klart det står både cola, og popcorn klar når der nu er mulighed for at lave sådan en ellers møg kedelig mandag aften om til "rigtig" tv hygge

• #19   28. sep 2009 og så lige en sidste .....

You can´t catch
    what you can´t see

eller som monrad & rislund engang så fint sagde....
    jo længere tid du opholder dig i trafikken jo mere farligt er det....
    så pointen må da være at komme så hurtigt som muligt fra a til b......
    eller tager de fejl ? (nej vel)

• #20   28. sep 2009 Nå det var det. Hvem herfra var med? Ud med sproget....:-) Hvor er "Steffen og Anders"
    Ham Sabroe kunne åbne sin egen TV kanal, især når man hører "ofrenes" forklaringer. :-))

• #21   28. sep 2009 Hva fanden var det?!?

det var da et fuldstændigt humant både fra politiets og motorcyklisternes side.. Politiet udviste respekt og forståelse bl.a. for dem der prøvde at køre væk, og ham på hayabusaen slap da også billigt..

motorcyklisterne tog det pænt, kom ikke med nogle dumme udtalelser (bortset aben på atv) og hvis vi ser bortset fra busa'en var der INGEN der kørte uforsvarligt (hvilket busa'en heller ikk gjorde, men han kørte stærkt)

lol det startede med nogle som kørte 150 på motorvejen smiley Uhaaa..

det gik da fredeligt til..

• #22   28. sep 2009 Hmmm selv fruen og jeg der ellers kører ganske fornuftigt kunne blive nuppet de steder. Men på den anden side, så ved alle der kører til det træf at der er politi deroppe. Så det er sgu' selvvalgt plage...

• #23   28. sep 2009 man køber sku da heller ikke en hayabusa for at ligge og køre 130... det er jo for at se om man kan køre 310.... hehe...

men ja et ret sobert program...

• #24   29. sep 2009 Det var et ok program ja.. Og så kom man jo også "ind bag fjendens linier" smiley

Nu ved jeg at en af deres civil-cykler er en stor bmw (er desværre ikke ret meget inde i deres modeller)..

Men det kunne da være rart med en gennemgang af alle de ting der gør at man kunne genkende en videovogn (og cykel)..

Når man ser på hvad nogen af de "implicerede" rent faktisk var oppe på, så var det en overraskende lav hastighed de blev bonnet for..

• #25   29. sep 2009 Camo på denne side kan se lidt af vognene og cyklerne ;o)

(link fjernet)

• #26   30. sep 2009 Så har man lige skrevet alle oplysningerne ned smiley

er imponeret over at de afslører så meget.. de viser endda nummerpladerne..

Kommentér på:
Station 2, politi jagt på mc folk.

Annonce