Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC støvler. Størrelse?
  • #2   29. sep 2009 Jeg har TCX i str. 44. og jeg bruger normalt str. 44.
    Den passer meget godt.

• #3   29. sep 2009 Mine Alpinestars er også samme str. som jeg normalt bruger..

• #4   29. sep 2009 Tak for svar..
    planen var og købe i udlandet.. men må hellere prøve modell og størrelse her i DK inden..bestilling.

• #5   29. sep 2009 JEg bruger også Daytona og bruger samme størrelse.

• #6   29. sep 2009 Har et par sidi vortice i størrelse 43, de passer mine føder, har også et par XPD i størrelse 43, men der vil jeg gerne op i 44, de klemmer noget
    og vil helt fraråde XPD, efter 3 ugers kørsel så er de gået op i sygningen lige ved anklen, men kan være jeg bare har været uheldig

• #7   29. sep 2009 Ness

Ja, find en dum forhandler der har investeret i støvler på lager som du kan prøve og stille spørgsmål til, hvorefter du kan købe dem et andet sted der sælger billigere fordi de ikke skal have lager, eller bruge tid på kunder der skal prøve inden de køber.

• #8   29. sep 2009 Det er en god ide at købe MC-støvler et halvteller helt nummer større end vanligt.

Der er to grunde: din blodcirkulation i fødderne er bedre, men det at du har lidt ekstra luft i dem virker også isolerende - både mod varme og kulde:-)

Og - det er jo ikke ligefrem noget man spadserer kilometer efter kilomter efter

• #9   29. sep 2009 og husk så at brokke dig over det er svært at komme igennem med en reklamation når du har købt dem over nettet.....

• jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 155
    #10   29. sep 2009 Tøj og fodtøj med foer bør man generelt købe et nummer større end uden foer.
    Hvis man vil tage chancen og købe på nettet er det da fint, men man er da ussel, hvis man først prøver tøj og fodtøj hos en dansk forhandler og bagefter køber det billigt på nettet!

• #11   29. sep 2009 kan ikke se problemet i at købe tøj på nettet, nu er der ingen der forhandler racer dragte her omkring, så jeg prøvede ikke min dragt inden jeg købte den, men sparede da 4500kr på at købe den i tyskland i stedet for i danmark, havde der været nogen der solgte dem her, så havde jeg da gået derned og prøvet den.

• #12   29. sep 2009 jeg har et par daytona dem skulle jeg have et nummer mindre end jeg normalt bruger

Kommentér på:
MC støvler. Størrelse?

Annonce