Tæt på ulykke kender i det? Tæt på ulykke kender i det?
ja så kom jeg lige kørende inde i københavn ved en vej som er i gang med at blive bygget til at der er kommer cykelstier og da der er så meget vejarbejde er der altid kø lige netop på den vej om morgen fordi at den er blevet endnu smallere.
nå men lige før jeg kommer ind kører jeg over et S-kryds og lige pludselig kommer der en Bmw touring bil ind i min side af vejen og er så tæt på at ramme mig at jeg laver en hurtig manøvre. Fuldstændig sindsygt og heldigt phew! der fik jeg et ordentlig chok og troede at nu var det min tur til at komme ind i statistikken over ulykker på mc.
Kender i det hvor man bare selv er på det forkerte tidspunkt og sted at man lige tænker hvad skete der? Har i ellers prøvet noget som var tæt på at ske? Personen i bilen gav den bare gas.
den så ca sådan her ud men bare i hvid
(link fjernet)
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.303
mar 2008
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
mar 2008
Atterman hov hov nu skal du ikke være grov hehe
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 19
Jeg har prøvet på en uge gammel kawacykel, og køre rundt i rundkørslen og så kommer der en gammel mand, fået it kort i 57 tror jeg det var, han overser haj tænderne og kører lige ud i møllen på mig, det eneste han siger da han stiger ud var, "Hov jeg så dig vidst ikke" (Cyklen er kawa grøn)
Hvad fanden sker der for det?? Heldigvis kun overfladiske skrammer.
Og tusind tak for hjælpen til alle de bilister, der bare holdt i kø i rundkørslen, mens jeg selv efter styrtet måtte tilbage og hente den semi smadrede cykel, så de kunne komme forbi. Ikke én spurgte til mit helbred. Er det for meget at forlange? Var dybt rystet over folks empati, Eller mangel på samme nok mere!.
Så kom jeg ud med det!:)
Pas på jer selv!
mar 2008
havde så også selv lige bare brug for at komme ud med det der skete i dag:)
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
Tæt på ulykke kender i det?