1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Tæt på ulykke kender i det? Tæt på ulykke kender i det?

ja så kom jeg lige kørende inde i københavn ved en vej som er i gang med at blive bygget til at der er kommer cykelstier og da der er så meget vejarbejde er der altid kø lige netop på den vej om morgen fordi at den er blevet endnu smallere.

nå men lige før jeg kommer ind kører jeg over et S-kryds og lige pludselig kommer der en Bmw touring bil ind i min side af vejen og er så tæt på at ramme mig at jeg laver en hurtig manøvre. Fuldstændig sindsygt og heldigt phew! der fik jeg et ordentlig chok og troede at nu var det min tur til at komme ind i statistikken over ulykker på mc.

Kender i det hvor man bare selv er på det forkerte tidspunkt og sted at man lige tænker hvad skete der? Har i ellers prøvet noget som var tæt på at ske? Personen i bilen gav den bare gas.

den så ca sådan her ud men bare i hvid
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæt på ulykke kender i det?
  • #1   30. sep 2009 godt der ikke skete nogen ulykke

• #2   30. sep 2009 ja lige præcis godt der ikke skete mere men der kan jo bare se hvor lidt der skal til før det virkelig kan blive alvorlig. :O)

• #3   30. sep 2009 Frederik E det var ikke særlig smart af hende kvinden at bare trække ud på den måde når man ved at der bare ikke er plads nok hehe. men godt at det lykkes at undvige.

• #4   30. sep 2009 jo jo har prøvet de der tæt på ulykker et par gange, det er også det der gør en til en lidt mere forsigtig og erfaren motorcyklist med årene.

• #6   30. sep 2009 Bjarne Det kan jeg kun give dig ret i hehe smiley

Atterman hov hov nu skal du ikke være grov hehe smiley arh hende damen var hun i bil eller?

• #7   30. sep 2009 Godt der ikke skete dig noget!

Jeg har prøvet på en uge gammel kawacykel, og køre rundt i rundkørslen og så kommer der en gammel mand, fået it kort i 57 tror jeg det var, han overser haj tænderne og kører lige ud i møllen på mig, det eneste han siger da han stiger ud var, "Hov jeg så dig vidst ikke" (Cyklen er kawa grøn)

Hvad fanden sker der for det?? Heldigvis kun overfladiske skrammer.
    Og tusind tak for hjælpen til alle de bilister, der bare holdt i kø i rundkørslen, mens jeg selv efter styrtet måtte tilbage og hente den semi smadrede cykel, så de kunne komme forbi. Ikke én spurgte til mit helbred. Er det for meget at forlange? Var dybt rystet over folks empati, Eller mangel på samme nok mere!.

Så kom jeg ud med det!:)

Pas på jer selv!

• #9   30. sep 2009 Atterman okay viser bare hvor dårlig hun er til at orientere sig i trafikken. smiley

havde så også selv lige bare brug for at komme ud med det der skete i dag:)

• #10   1. okt 2009 kom kørende på en lige landevej, som er flere km lang hvor det bare går lige ud. så jeg ser en bil trække ud til at overhale i modsatte bane, men manden han trækker aldrig ind igen, så jeg må bremse godt til, og trække ud til højre, jeg nåede lige at stikke fingeren ud så han kunne se min mening, men vi var 2 biler og 2 mc´ ( bagved mig var en mc jeg fulgte med)er ved siden af hinanden på en 2 sporet vej. jeg var så rystet bagefter, og så hidsig over den nar lavede det stunt, for det kunne seriøst være gået galt.

• #11   1. okt 2009 ja da hver dag i trafikken er det farligt, i går kørte jeg 260 og blev overhalet indenom af en mc, det kunne have gået grueligt galt hvis jeg var trukket ind

Kommentér på:
Tæt på ulykke kender i det?

Annonce