379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til afgift Hjælp til afgift

Er der ikke nogle kloge mennesker her inde (jo vi er jo kloge alle) eller nogle der kan hjælpe mig... jeg vil købe en kawa zx9r i tyskland.. men hvor kan jeg beregne afgiften på den??? der er en der har fortalt mig at man på told og skat kan se hvad der er blevet betalt før... men nu har jg ledt efter det i en tme og har ikke fundet det er der nogle der ved hvordan jeg finder det???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til afgift
  • #2   9. mar 2006 Da jeg ringede til told og skat for at høre hvad afgiften ca ville være på en motorcykel som jeg havde kig på fik jeg en dum kælling, der sagde at hun sku havde bedre ting at give sig til. Og jeg selv skulle finde ud af det. Også lagde hun røret på.... Dumme kælling.... Håber at det bare var mig der var lidt uheldig at fange en medarbejder på en dårlig dag...

mvh

Lasse

• #3   9. mar 2006 Når man skal indføre en mc til danmark. Skal den så have været ind reg. i et andet eu land første???? Eller hvad?

• #4   9. mar 2006 Nej Det behøver den ikke at ha' været lasse.

Prøv evt. at søg på forumet efter afgift. Der er masser af gode spørgsmål og svar.

-Jesper

Kommentér på:
Hjælp til afgift

Annonce