1.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kasper P
Kasper P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Tjek af fotovogn?? Tjek af fotovogn??

Hey mcg.

Sad lige og havde en diskussion med en ven om at fotovogne skal havde tjekket deres måleudstyr måndligt?

Han kendte en der havde været i retten som slap for bøde fordi han spurgte om de havde bevis på at målerapperatet var blevet tjekket inden for den måndlige periode han blev blitzet i.
Den havde de ikke med og de kunne åbenbart ikke skaffe den?
Så dommeren frafaldte anklagen og han blev ikke dømt for at køre forstærkt.

Kan dette passe?
Kan ikke helt slippe det her, så ville lige høre om nogen herinde havde kendskab til dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjek af fotovogn??
  • #1   8. okt 2009 (link fjernet) - der har du svaret / svarene smiley

Ælsker Guugle! smiley

• #2   8. okt 2009 sweet jesus!!!!! den skal jo konsekvent bruges HVER gang jeg får en fartbøde... haha nice

• Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    mar 2007

#3   8. okt 2009 Thomas Ninja H: Perfekt smiley Tak for det hurtige svar. Troede godt nok ikke på det, men tager mine ord i mig igen smiley

Sebastian G: Lige mine ord! smiley

• #4   9. okt 2009 Øh, fatter jeg nada af tråden? Kasper, der står da lige præcis i det vedhæftede, at fotovognene kun skal have checket deres måleudstyr een gang om året...så jeg kan da ikke helt forstå din jubel!!! Ved iøvrigt, at politiet altid (åbenbart med få undtagelser) tager dokumentation for disse kalibreringer med i retten, så jeg ville nok ikke sætte min lid til at blive frikendt på den baggrund.....men det er jo gratis at håbe!!

• Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    mar 2007

#5   9. okt 2009 HenrikCNR: Læs lige det hele igennem en gang til.
    Jeg siger ikke "jeg" skal slippe for noget. Det var en diskussion jeg havde med en om dette emne.

Jeg jubler ikke, skriver bare positivt.

Og ang. tråden der står at det ene udstyr skal tjekkes hver 8 dag, det andet skal tjekkes for hvert Halve år og det sidste skal tjekkes årligt.
    Er ikke helt sikker på hvad det er der sidder i en fotovogn. Men igen det er ikke en sejers jubel, har det ikke noget at bruge til smiley

Men skal da tage mine kommentare til overvejelse næste gang jeg skal skrive noget, da der åbenbart kan være nogle personer med utrolig dårligt humør!!!

• #6   9. okt 2009 :o)

Kommentér på:
Tjek af fotovogn??

Annonce