{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Låse {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ud og købe mig en Mc, og nu skal jeg have skaffet mig nogle låse, da jeg jo gerne vil beholde den...

Det er til en RS 125
Hvad skal man overveje?

Jeg ville gerne have 2 skivelåse, men er dette nok? (pga de ikke fylder/vejer så meget)

Jeg har overvejet 2 stk af denne: http://www.teknikshop.dk/product.asp?product=279

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låse
  • #1   14. okt 2009 er denne evt ok, da den ikke ser ud til at fylde/veje så meget: http://www.teknikshop.dk/product.asp?product=222

• #2   14. okt 2009 slap nu af det er jo ikke lige frem guld til flere mil du skal låse fast jo

• #3   14. okt 2009 nej ikke guld men han kører måske uden kasko , og så er det godt nok ærgeligt hvis de løber med den, jeg har haft en skivebremselås med alarm , kan ikke lige huske hvad den hed, men det var smart,

• #4   14. okt 2009 nu er jeg jo kun 18, så kasko er udelukket, og jeg vil jo godt beholde min mc, så jeg vil helst have noget der holder...

• #5   14. okt 2009 den første er god har en ven der har en og han er glad for den ;o)

• #6   15. okt 2009 Rasmus:
    Den første lås er en level 22 og den anden en level 15. Jo højere tal, jo sikrere.
    Mht. til vægt og størrelse, så tror jeg nu, at nr. to er både den tungeste og største.

ulrich koch N:
    Øøøøh, hvor var det liiige, der var nogen der bad dig om et surt opstød og en nedladende kommentar, i stedet for et seriøst og relevant svar?

Bare fordi din sure gamle HD fra 19hundredeogrøv kan stå i fred ude på bøhlandet behøver der jo ikke at gælde det samme for Rasmuses Aprilia. Kan jo være at manden bor på Nørrebro eller lignende steder, hvor den slags forsvinder hurtigere end dug for solen. Hvem ved?, måske har manden bare et særligt forhold til sin Aprilia, lige som du sikkert har til din Harley?

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18
    #7   15. okt 2009 Jeg har selv Abus bremselås Granit Detecto X-plus 8000.
    Den virker bare.. Der skal ikke meget til før at alarmen hyler.

Du kan evt. lave en kombi, hvor du køber den med kæde. Det skulle gerne gøre at hvis der er nogle der prøver at brude kæden, kan de ikke undgå at rykke i alarmen og derved sætte den igang.
    Det var min tanke da jeg købte min lås, men kunne desværre ikke have kæden på skivelåsen, pga. af at hullerne mine bremseskiver gør at låsen ikke har nok frigang.

• #8   15. okt 2009 Jeg skal ha et stk af det der Abus bremselås Granit Detecto X-plus 8000, tror nok det er et godt lås, det er der mig fortalt herinde

• #9   15. okt 2009 Udover at der er alarm på min cykel, har jeg købt en Abus Granit Detecto X-plus 8000 med en tilhørende kæde - som virkelig har gjort mig tryg - men selvfølgelig er det ikke umuligt at stjæle den !?

• #10   15. okt 2009 kan varmest anbefale en granit detecto den er virkelig god

• #11   15. okt 2009 Nu kan jeg desværre ikke uploade billeder endnu, da jeg ikke har oprettet min mc endnu... smiley
    Så jeg må prøve at forklare mig ud af det... håber i kan få lidt mening ud af det smiley

Til jer der har Granit Detecto X-plus 8000, hvad er højden på den del af låsen der er "bag" skiven. Der er den side hvor man stikker nøglen i, den modsatte af den... Hvis man sætter skiven op, og lader nøgle hullet være op ad, hvad er højden så fra bordet og op til den rille skiven er i? Den skråner lidt i starten, hvad er højden fra bunden af låsen, i starten af denne hældning, midten og på det højeste sted, til rillen skiven er i...?

Jeg spørger om dette, da jeg er i tvivl om den kan være der for min fælg...? (håber i kan få lidt ud af den lange forklaring, om så lidt smiley )

• #12   15. okt 2009 I stedet for den lange forklaring før, har jeg lige prøvet at tegne det, men da jeg ikke kan lægge det herind endnu, så har jeg smidt det ind på rapidshare:
    http://rapidshare.com/files/293261145/l__s.bmp.html

Håber der der nogen der kan hjælpe smiley

• #13   15. okt 2009 jeg har en kædelås, men den er jeg ikke interesseret i at køre rundt med, da den jo er noget uhandy...

• #14   16. okt 2009 Haha, fik lige den her på PB fra Ulrich (som tilsyneladende mener at en Aprilia ikke er værd at låse...):

"uha hvor du kan da med dine sure opstød du er jo lige frem en rigtig moralens vogter dig må man jo vist hellere passe på

phar da sjælden hørt kommentar fra større idiot
    end det du kommer med
    men dig om det"

• #15   16. okt 2009 ... og sat mig på filterliste, så jeg ikke kan svare på hans venlige beskeder!

KONGE! smiley

• #16   16. okt 2009 hehe, nogen er bare ikke klogere, men nu har vi jo måske fundet ud af hvor der er en MC til fri afhentning smiley hvis det ikke kan betale sig at låse andet end guld fast... smiley

Kommentér på:
Låse

Annonce