{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha TDR125
  • #2   15. okt 2009 tak men hvordan tjeker man YPVS ventilen og hvor sidder den? smiley min svigerinde har en RD350 og jo den er da sjov nok men jeg tror bare jeg er lidt for står til at lig og lege på den smiley

    den tdr jeg skal hente skal bare bruges til vinter kørsel smiley


  • K_N
    K_N Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #3   16. okt 2009 ypvs ventilen sidder ved udstødningsporten på cylinderen. Når man drejer nøglen inden man starter kan man høre en lille el motor som drejer ypvs'en. Men ellers tjek om den virker frisk, og om der er mislyde fra motoren, samt at den skal være nem at starte både varm/kold. du kan også tjekke om forgaflen er utæt, og om kronrørslejerne er i orden. Og så kan du tjekke om der er slør i hjullejerne. og du kan tjekke om bremserne er ved at være slidte. Men mine erfaringer med motoren er at den er utrolig stabil og let at vedligeholde, 31000km er ikke helt vildt meget hvis den er passet ordenligt

  • K_N
    K_N Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #4   16. okt 2009 for at tjekke ypvs'en skal man skrue lidt. Men hvis man køre en tur på dyret kan man tydeligt mærke om ypvsen er indstillet dårligt eller er defekt.

Kommentér på:
Yamaha TDR125

Annonce