501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

HJÆLP suzuki gsx-r 750 96 HJÆLP suzuki gsx-r 750 96

Jeg har lige købt en GSX-R og jeg er så træt af at der kun kommer lys ud af den ene lygte når den køre med positionslys... synes ikke der er sympatri i det.
kan man ikke lave det således at der er lys i begge lygter når der køres med nærlys, og et skarpere lys i begge under fjernlys.
Er der nogle er jer garvede mc-kører der kan give nogle gode råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP suzuki gsx-r 750 96
  • #1   11. mar 2006 posionslyset sidder i midten, det er nærlys i venstre lygte og langlys i højre. Personligt syntes jeg ikke at det ser dumt ud at det kun er den ene der lyser, men jeg kører dog tit med langlys i dagtimerne for biler ikke skal overse mig.

---Bager---

• #2   11. mar 2006 kør da med langt lys om dagen, det har jeg da altid gjordt, så er du osse sikker på ikke at blive overset.

• #3   11. mar 2006 langt lys om dagen for at se smart ud??? beklager meget men det er nede på et plan som bilerne og deres f tågelygter der hele tiden skal være tændt. selv om dagen kan det blænde. ikke på samme måde, men rigeligt irriterende. beklager mit sure opstød men hvorfor være til gene uden grund?? accepter designet eller skift lygten.

• #4   11. mar 2006 Jens c. : Det er nu ikke for at se smart ud at jeg kører med langlys om dagen, men af sikkerhedshensyn. Bilerne ser sig nemmere når man har langlys på, og jeg har aldrig oplevet at der er nogen der har blinket af mig.

• #5   11. mar 2006 Det er ikke tilladt at lave lys i begge lygter hele tiden. Den kan i hvert fald ikke synes med det.

Personligt syntes jeg dog også det ser åndsvagt ud når der kun er lys i den ene

• #6   12. mar 2006 selv min gamle kørelærer, kører med langt lys om dagen, på sin mc, jeg er aldrig blevet blinket af, og hvis der er en der gør det, er jeg da bare sikker på han har set mig.

• #7   13. mar 2006 tja hvis billister kan overse kortege på 6+ mocér er det urelevant om man har langt eller kort. og ulovligt er det. nøjagtigt som at have tågelygterne tændt. så er det sådan set urelevant om kørelæreren også gør det.men hvis isyns det ok at alle i trafikken kører med langt lys hele dagen er det jo bare det. skal nok blive godt................................

Kommentér på:
HJÆLP suzuki gsx-r 750 96

Annonce