771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Torsten G
Torsten G
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Hyosung??? Hyosung???

hva synes i erfarne ryttere er en ny 04 Hyosung 650 til 59.900 et dumt køb som begynder cykel...skal jo nok have den droslet da jeg er ved at tage det lille mc...er der nogen der ude som muligvis har noget erfaring med dette mærke eller har hørt noget så må i gerne lige smide en besked...på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung???
  • #1   11. mar 2006 hhmmm vil nok heller købe letter brugt , og så få noget man kender så ved man det holder og man kan få dele til den hvis det sku være.... Og jeg tro heller ikke den vil være let at sælge som brugt igen smiley og udvalget er da rimeligt stort med 60 kg på lommen... smiley

• #2   11. mar 2006 Vil lige som de andre sige at det største anke punkt er gensalgs værdien.
    Har prøvet en og den var der ikke nogen problemer med. Var næsten lige så god som SV´eren smiley

• #3   11. mar 2006 Hvis du vil købe den skal man tage hensyn til det er ikke er ret god kvalitet. Man kan læse i mange blade, at man slet ikke kan sammenligne, for Hyo'en er for dårlig.
    Køb hellere noget, som man ved er gennemprøvet og kvalitet. Man kan få mange rigtige gode alternativer for samme pris.
    Konklusionen er at hyo'en simpelthen er for dårlig kvalitet. Beklager.

/ta

• #4   23. mar 2006 Hvis jeg var dig ville jeg enten vente til du kan kører på en stor mc eller købe en 250cc. Neddrosling af en MC er ikke sundt for motoren. Jeg tog selv kørekort som 18 årig, men har først 2½ år efter lige købt en Hyosung GT650R. Skal hente den i starten af spril. Jeg havde også en idé om at jeg skulle have en mc lige så snart jeg havde fået mit kørekort, men er glad for at jeg ventede. Jeg har fået en fed mc til billige penge.

Kommentér på:
Hyosung???

Annonce