3.961 visninger
|
Oprettet:
MC maling og lak {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået mig en ZX6R og skal male den total om.
Den er grøn nu, og farven er fed nok, men den er blank. Jeg vil have den samme grøn som kawasakis originale grøn, dog total mat uden glans.
Nogen der ved hvor jeg finder sådan noget maling? Det skal være noget højt kvalitet der er beregnet til lakering af mc.
Alle inputs velkomne!
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 40 MC-er: 12 Emner: 39 Svar: 193
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
jamen det er jo til en motorcykel... så ...
: /
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 142
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
jan 2007
Følger: 43 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 162 Svar: 2.425
Jeg vil køre til en autolakerer og købe det hos ham og sælge det til ågerpris og kalde det MC LAK af højste kvalitet.
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 88
Ja nu har man hørt det med..
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.138
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
Her er en række sites.
http://www.dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=35
aug 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
Anyway, jeg sætter sgu da noget lårtape(aner ikke hvad det hedder, sandpapir agtigt) på siderne.
Den skal HELT KLART være mat lime grøn! Mat giver den en rå finish der ser for sej ud!
Hvad mente du med "KLAR MAT LAK"? Er alle lak ikke blanke?
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 142
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 142
aug 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
MC maling og lak