Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring omkring samtaleanlæg
  • #1   29. okt 2009 bare husk...pris og kvalitet hænge meget ofte sammen

• #4   29. okt 2009 Man kører da mc for at få fred

• #5   29. okt 2009 Mig og kæresten har kørt med sættet fra Cardo, Scala Rider Q2, det har virket godt for os. Op til hastigheder på ca 12-130 stykker. Men det er meget afhængigt af om det er cykler med eller uden kåbe.

• #6   29. okt 2009 Taler også gerne varmt for Cardo, Scala Rider Q2.
    Perfekt for mit og lille-mors brug.

• #7   29. okt 2009 Autocom vil jeg anbefale. De bliver også brugt til bane og slukker selv når ingen siger noget. Bliver aldrig lige så tydeligt som en alm samtale, men de virker. Har måske endda to sæt højtalere liggende til dem.

Kan godt lide de bruger et billed af Schumi på pakken. De systemer de bruger i F1 kan nok betale lånet ud på mit hus eller deromkring!

• #8   29. okt 2009 Vi bruger Copra. det er ikke interkom. Men hver sin (vi har jo 2 cykler) Det virker godt. Sætter vi dem på mindst følsomhed kan vi snilt kører over 160. Det eneste er reaktionstiden, fra vi begynder at sige noget til den har slået til. Så vi skal starte med at sige 21kasserøl. Prisen var 800 med headset.

• #11   29. okt 2009 Har også noget cobra til 2 cykler - det virkede absolut ikke til hastigheder over 80! man kunne ikke skrue højt nok op, det kan være Pow v har nogle højtalere end mine.

• #12   30. okt 2009 Jeg har også høreapperater haha.
    Det kan have noget med hjælm osv at gøre. Microfonen sider lige foran munden og høltaleren er en af de flade. Men jeg kan da godt hører når konen skælder ud over jeg kører alt for stærkt. Nu snakker vi ikke meget på motorvejen. Men når vi kører i byer og på små veje.

Kommentér på:
Erfaring omkring samtaleanlæg

Annonce